توسعه دهنده State of Decay 3 می تواند یک بازی معرفی نشده دیگر توسعه دهد


به نظر می رسد که علاوه بر State of Decay 3، Undead Labs در حال توسعه یک بازی معرفی نشده دیگر است.

اگر از طرفداران بازی های بقا هستید، احتمالا سری State of Decay را می شناسید. پس از عرضه نسخه دوم این سری به صورت انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت در سال 2018، بسیاری منتظر ادامه آن بودند. سه سال پیش، مایکروسافت و استودیو Undead Labs، سازنده این سری، به طور رسمی State of Decay 3 را معرفی کرد.

در حال حاضر با وجود اینکه اطلاعات دقیقی از این نسخه از بازی ارائه نشده است و طرفداران این سری بی صبرانه منتظر معرفی بازی State of Decay 3 هستند اما به نظر می رسد تیم سازنده در حال کار روی یک بازی دیگر هستند. توسط حساب لینکدین دنیل فلویدانیماتور ارشد سابق داستانی در Undead Labs، “آزمایشگاه‌های Undead بر روی طلوع ماه، State of Decay 2 و چندین پروژه اعلام‌نشده دیگر تمرکز کردند.”

البته نکته قابل توجه این است که احتمالا یکی از این پروژه های اعلام نشده متعلق به State of Decay 3 است. اما نظرات فلوید می تواند به این معنی باشد که Dead Labs در حال کار بر روی حداقل یک بازی دیگر اعلام نشده است. تاکنون پس از گذشت چندین سال، اطلاعات یا جزئیات جدیدی از State of Decay 3 منتشر نشده است، اما به گفته مت بوتی، می‌توانیم در سال 2024 شاهد عرضه جدیدی از این بازی باشیم.

اگر شما هم از طرفداران سریال State of Decay هستید، نظرات و پیش بینی های خود را در این زمینه با ما و دیگران در میان بگذارید.

بخوانید  بهترین برنامه ها برای ساخت انیمیشن با گوشی و تبلت
تحریریه مجله بازی یک گیمر