به گفته جیمز کامرون، آواتار 3 اکنون در مرحله پس از تولید «هیجان انگیز» است



آواتار: راه آب در سال 2022 سر و صدای زیادی به پا کرد، زمانی که عاقبت مورد انتظار سرانجام در سینماها به نمایش درآمد. این فیلم در نهایت به فروش 2.3 میلیارد دلاری رسید و به عنوان سومین فیلم تمام دوران در باکس آفیس تبدیل شد. سومین آواتار در حال آماده سازی است و جیمز کامرون نویسنده و کارگردان به روز رسانی کرده است.

او اخیراً در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیوزیلند گفت که فیلم اکنون در «دو سال بسیار پرتلاطم پس از تولید» است. بنابراین کریسمس 2025 خواهد بود.

همچنین در این کنفرانس، کامرون که خانه‌ای در نیوزلند دارد، گفت: قصد دارم تمام فیلم‌هایم را به‌طور نامحدود در اینجا بسازم.

اولین فیلم آواتار در سال 2009 اکران شد و 2.92 میلیارد دلار در باکس آفیس فروخت و به پرفروش ترین فیلم تاریخ تبدیل شد. 14 سال بعد، Avatar: The Way of Water در دسامبر 2022 وارد بازار شد و با 2.3 میلیارد دلار فروش به رتبه 3 جدول تاریخ رسید.

آواتار 3 برای اکران در دسامبر 2025 برنامه ریزی شده است و انتظارات باکس آفیس بالایی دارد. از نظر داستانی، این جنبه متفاوتی از ناوی را نشان خواهد داد.

به گفته کامرون، آواتار 3 “فرهنگ‌های متفاوتی” را نسبت به فرهنگ‌هایی که در دو فیلم اول آواتار مشاهده شد، نشان می‌دهد و ممکن است آنها افراد خوبی نباشند. “آتش توسط “مردم خاکستر” نشان داده خواهد شد. کامرون گفت: من می خواهم ناوی ها را به گونه ای متفاوت نشان دهم زیرا تا کنون فقط جنبه های خوب آنها را نشان داده ام.

کامرون گفت: “در فیلم های اول، نمونه های انسانی بسیار منفی و نمونه های ناوی بسیار مثبت وجود دارد. در آواتار 3 ما برعکس عمل خواهیم کرد. همچنین در ادامه داستان شخصیت های اصلی، جهان های جدیدی را نیز کشف خواهیم کرد.” “می توانم بگویم که قسمت های آخر بهترین خواهند بود. بقیه مقدمه بود، راهی برای چیدن سفره قبل از سرو غذا.”

بخوانید  راهنمای Destiny 2 Starcat – از کجا می توان هر مجموعه را در فصل آرزو پیدا کرد

Avatar 3 علاوه بر بازیگران جدیدی مانند Michelle Yeoh (The Witcher: Blood Origin)، Oona Chaplin (Game of Thrones) و دیوید Thewlis (هری پاتر) بازیگران اصلی را باز می گرداند. این یک شرط مطمئن است که حداقل برخی از این بازیگران جدید نقش اعضای جدید متمرکز بر آتش گروه را بازی کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر