توسعه‌دهنده سابق راک استار: نقشه بازی GTA 6 باید کوچک‌تر باشد


تونی گاولند، یکی از توسعه‌دهندگان سابق استودیوی راک استار، ضمن ابراز هیجان از بازی GTA 6، کوچکتر اما عمیق‌تر بودن دنیای آن را ترجیح داد.

بیش‌ از ۱۰ سال از زمان انتشار یکی از موفق‌ترین آثار صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی بازی GTA V می‌گذرد. با استناد به آمار و ارقام، شرکت راک استار گیمز با ساخت و انتشار پنجمین نسخه از سری GTA توانست رکوردها را یکی پس از دیگری جابه‌جا کند.

حال پس از گذشت یک دهه، اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی بی‌صبرانه منتظر معرفی رسمی و عرضه بازی GTA 6 هستند. یکی از دلایلی که GTA V توانست همچنان موفق عمل کند، نمایش یک دنیای غنی و زنده در شهر لوس سانتوس و حس ناب گشت‌وگذار در آن بود. حال در همین رابطه ساعاتی پیش تونی گاولند، یکی از توسعه‌دهندگان سابق استودیوی راک‌استار، به این موضوع پرداخت و خلق چنین جهانی را نسبت‌ به یک دنیای بسیار بزرگ اما کم جزییات اولویت دانست. گاولند توضیح داد:

«تمایل و ترجیح من خلق یک دنیای کوچکتر در بازی GTA 6 بود. به‌نظر من نقشه‌‌ای کوچکتر اما غنی‌تر می‌تواند حس‌وحال خوشایند گشت‌وگذار در بازی GTA V را برای طرفداران زنده کند. من هم فقط تصاویری که در فضای مجازی فاش شده را تماشا کرده‌ام. من متوجه هستم که افشای چنین تصاویری درحالیکه هنوز اثر کامل و نهایی نشده‌ است چقدر می‌تواند ناراحت‌کننده و عذاب‌آور باشد. بهتر است منتظر نمایش رسمی از تریلر معرفی بازی بمانیم.»

حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی بالاخره سران استودیوی راک‌استار سکوت خود را خواهند شکست و به‌صورت رسمی از یکی از موردانتظارترین بازی‌های آینده پرده‌برداری خواهند کرد. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

بخوانید  فروشگاه اپیک گیمز به موبایل می‌آید
تحریریه مجله بازی یک گیمر