تعداد بازیکنان استارفیلد بیش از 13 میلیون نفر است


شرکت بتسدا در آستانه آغاز سال 2024 او آمار جدیدی از تعداد بازیکنان استارفیلد منتشر کرد.

زمان زیادی تا پایان سال 2023 باقی نمانده است و اکنون شرکت Bethesda اعلام کرده است که بازی Starfield موفق به جذب 13 میلیون بازیکن وجود دارد. آخرین بار چند هفته پیش بود فیل اسپنسرمدیرعامل مایکروسافت گیمینگ تایید کرد که این بازی نقش آفرینی فضایی توانسته 12 میلیون بازیکن را در تمامی پلتفرم ها جذب کند.

Bethesda اینفوگرافیک جدید استارفیلد را منتشر کرده است که اطلاعات جالبی از بازی دارد. تعداد بازیکنان استارفیلد در مجموع 22 میلیون و 284 هزار و 341 نفر است. آنها هر روز این بازی ویدیویی را تجربه می کردند و هر بازیکن به طور متوسط ​​40 ساعت برای آن وقت می گذاشت. بیش از 26 میلیون ساعت برای ساخت فضاپیما صرف شد و نزدیک به دو میلیون سیاره بازدید شد. در حالی که بیش از 4.5 میلیون بازیکن پایگاه هایی برای امرار معاش ساخته اند.

خطرناک ترین گروه Ecliptic بود که 12.276 میلیون بازیکن را کشت. مرگبارترین موجود در بازی Starfield Ashta است که بیش از 1.7 میلیون نفر را کشته است. اینفوگرافیک جدید نشان می دهد که Battlemeal Multipack پرمصرف ترین غذا و Combatech Beowulf بیشترین استفاده را داشته است. در بین قدرت ها، Sense Star Stuff بیشتر از قدرت های دیگر مورد استفاده قرار گرفت.

بازی Starfield هم اکنون بر روی Xbox Series X Xbox Series S و PC قابل تجربه است.

اینفوگرافیک استارفیلد شامل اطلاعات مربوط به ساعات بازی و موارد دیگر است

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  A Dragon Ball Theme Park Is In The Works