زمان خروج بابی کوتیک از اکتیویژن بلیزارد اعلام شد


بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد پس از آن گفت 32 سال فعالیت در پایان دسامبر 2023 از شرکت جدا خواهد شد.

مایکروسافت رسما اعلام کرد بابی کوتیکمدیرعامل اکتیویژن بلیزارد در تاریخ وی در تاریخ 8 آذر (29 آذر) از سمت خود استعفا می دهد. مایک ایبارارئیس بلیزارد و راب کوستیچرئیس انتشارات اکتیویژن مت بوتیرئیس مایکروسافت گیمینگ استودیو و محتوا گزارش خواهد داد. توماس تیپلنایب رئیس اکتیویژن بلیزارد نیز در مارس 2024 اکتیویژن بلیزارد را ترک خواهد کرد، اما تا آن زمان به مت بوتی گزارش خواهد داد.

موقعیت بابی کوتیک از زمان اعلام ادغام مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد در ژانویه 2022، به ویژه پس از شکایت های متعدد علیه توسعه دهنده، مورد تردید بوده است. پس از تایید جهانی این ادغام، فیل اسپنسربابی کوتیک، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، برای کمک به این انتقال، در کنار شرکت باقی خواهد ماند.

لولو ماسرویافسر ارشد ارتباطات و همام سخنینی، معاون بلیزارد و کینگ نیز در پایان ماه دسامبر با خالق سری Call of Duty خداحافظی خواهند کرد. سایر مدیران اکتیویژن بلیزارد را در مارس سال آینده ترک خواهند کرد. یادداشتی از مت بوتی این را نشان می دهد جیل براف او مسئول تیم های توسعه Zenimax و Bethesda خواهد بود. زمانی که Zenimax به Xbox پیوست، او بخشی از تیم ادغام بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ اکران فیلم Karate Kid جدید تا تغییر زمان پخش آثار آینده دنیای مرد عنکبوتی