تاریخ اکران فیلم Karate Kid جدید تا تغییر زمان پخش آثار آینده دنیای مرد عنکبوتی

همچنین تاریخ اکران فیلم بدون نام True Haunting که براساس یک حادثه واقعی و به کارگردانی گری فلدر قرار است ساخته شود، اعلام شده است. این فیلم ترسناک که اتفاقاتش در یک خانه تسخیر شده جریان دارد، در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) توسط اسکرین جمز اکران خواهد شد. فیلم Missing، دیگر اثر تحت برند Screen Gems که درواقع ادامه مجموعه Searching است، در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ (۵ اسفند ۱۴۰۱) اکران می‌شود. در این فیلم شاهد حضور استورم رید و نیا لانگ خواهیم بود.

همچنین اکران فیلم 65 با بازی آدام درایور جلو افتاده و این فیلم اکنون قرار است یک ماه زودتر و در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۳ (۱۹ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌براین، تاریخ اکران فیلم Kraven the Hunter دوباره تغییر پیدا کرده است و فیلم کریون شکارچی با بازی آرون تیلور جانسون اکنون قرار است در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Madame Web که پیش از این قرار بود در این تاریخ اکران شود، اکنون برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۳ (۲۷ بهمن ۱۴۰۱)‌ برنامه‌ریزی شده است.

سونی پیکچرز تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Karate Kid را تایید و اعلام کرد. همچنین تاریخ اکران فیلم Kraven the Hunter و فیلم Madame Web تغییر پیدا کرده است.

انتخاب داکوتا جانسون برای نقش مادام وب در جهان فیلم های مرد عنکبوتی سونی

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Karate Kid تایید و اعلام شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم بچه کاراته‌کار جدید در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. اگرچه اطلاعاتی از فیلمسازان و بازیگران فیلم در دسترس نیست، اما سونی می‌گوید که این فیلم قرار است به ریشه‌های اورجینال مجموعه Karate Kid که در سال ۱۹۸۴ کار خودش را آغاز کرد بازگردد.

بخوانید  سریال هری پاتر تا پخش فاصله زیادی دارد
انیمیشن Garfield با صداپیشگی کریس پرت و ساموئل ال جکسون نیز اکنون قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲)‌، با چند ماه تأخیر در هفته روز یادبود و در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.



منبع