تا 50٪ تخفیف برای Atari Game Station Pro در آمازون دریافت کنید


اگر به دوران آتاری دلتنگ هستید، آمازون معاملات بسیار خوبی در بازار دارد. My Arcade Atari Game Station Pro. این کنسول plug-and-play اکتبر گذشته با قیمت 100 دلار عرضه شد. در حال حاضر شما می توانید Game Station Pro را با حداقل 50 دلار دریافت کنید. این کنسول کوچک دارای دو جوی استیک بی‌سیم است و شامل بیش از 200 بازی آتاری، از جمله بازی‌های کلاسیک دارای مجوز رسمی مانند Asteroids، Centipede، Millipede، Breakout، Missile Command و غیره است. بازی Atari Game Station Pro در 17 اکتبر با قیمت مقرون به صرفه 100 دلار عرضه شد.

کتابخانه بازی از Atari 2600، 5200، 7800 و برخی از دوره‌های بازی‌های آرکید، به‌علاوه برخی ویژگی‌های مدرن مانند گزینه‌های ذخیره بازی تهیه شده است. این کنسول می‌تواند به راحتی از طریق کابل HDMI به نمایشگر متصل شود و با کابل USB تغذیه می‌شود. برای افزودن یک لمس مدرن، My Arcade از افکت های نورپردازی RGB روی کنترلرها و خود کنسول استفاده کرد.

می‌توانید آن را در خانه روی تلویزیون یا در دفتر با استفاده از مانیتور رایانه شخصی خود بدون نگرانی در مورد کابل‌ها تنظیم کنید. در مورد جوی استیک های بی سیم، آنها با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کنند و از کنترلرهای اصلی آتاری الهام گرفته شده اند. آنها حتی دارای پارو برای بازی هایی مانند Breakout و Warlords هستند و هر کدام از دو باتری AA تغذیه می کنند.

بخوانید  روند توسعه Final Fantasy 7 Rebirth در حال افزایش است

Atari Game Station Pro تنها محصول آتاری نیست که اخیراً منتشر شده است. THE Atari 2600+ که کارتریج های اصلی آتاری و همچنین نسخه های جدید را پخش می کند، نوامبر گذشته عرضه شد. کنسول رسمی آتاری 130 دلاری بیشتر برای علاقه مندانی است که دارند و می خواهند کتابخانه فیزیکی کارتریج های آتاری خود را گسترش دهند. می توانید Atari 2600+، لوازم جانبی و بازی های جدید را از دکمه های زیر پیش خرید کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر