این معاملات سخت افزاری بازی عالی را در eBay بررسی کنید


ما تنها چند هفته تا سال 2024 فاصله داریم، اما در حال حاضر در حال شکل گیری است که یک سال پرچمدار دیگر برای انتشار بازی ها باشد. خوشبختانه، در حال حاضر تخفیف‌های زیادی برای تجهیزات موجود در eBay وجود دارد، و ما فهرست‌ها را بررسی کرده‌ایم تا بهترین معاملاتی را که می‌توانیم پیدا کنیم جمع‌آوری کنیم.

شما تخفیف های زیادی را در آن خواهید یافت PS5 Slim، نینتندو سوییچ OLEDو حتی Legion Go قدرتمند Lenovo دستی رایانه بازی در زیر لیست شده است. همچنین تخفیف های زیادی در مورد کنترلرها، لوازم جانبی و بازی های جدید وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد، همه بازی‌ها، کنسول‌ها و لوازم جانبی لینک شده در زیر در وضعیت نو و استفاده نشده هستند و از فروشندگان دارای رتبه برتر فروخته می‌شوند.


معاملات PS5

بسته باریک Marvel's Spider-Man 2 PS5
بسته باریک Marvel's Spider-Man 2 PS5

بیایید با معاملات PS5 شروع کنیم. شما می توانید یک PS5 Slim با Marvel's Spider-Man 2 در یک بسته 490 دلاری (معمولاً 560 دلار). این معادل دریافت کنسول با یک نسخه رایگان از بازی است. این بسته در طول تعطیلات در دسترس بود، اما در بسیاری از خرده فروشان بزرگ به فروش می رسد. لازم به ذکر است که آمازون همچنین این بسته را با قیمت 500 دلار در انبار دارداگر ترجیح می دهید از آنجا خرید کنید.

اگر به یک کنترلر اضافی نیاز دارید، یک نسخه حتی بزرگتر از آن وجود دارد بسته ای که شامل یک کنترلر DualSense اضافی است فقط 440 دلار (معمولاً 635 دلار). لیست زیر را برای همه بسته‌های کنسول با تخفیف و سایر معاملات کنترلر PS5، از جمله تخفیف خوب در کنترلر بی سیم Razer Wolverine V2 Pro برای PS5 و PC

بخوانید  تلاش برای یافتن گنج در تریلر زمان عرضه The Lord of the Rings Return to Moria

معاملات Lenovo Legion Go

Lenovo Legion Go
Lenovo Legion Go

رایانه شخصی بازی قابل حمل Lenovo Legion Go در چندین بسته با تخفیف موجود است. می توانید مدل Legion Go را با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه کد کارت هدیه 60 دلاری مایکروسافت استور تهیه کنید. برای 650 دلار (معمولا 750 دلار). بسته مشابهی نیز وجود دارد که شامل Legion Go با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با یک کنترلر بی‌سیم ایکس باکس سفید است. برای 650 دلار (760 دلار بود)، که این یک باندل ارزشمند برای کسانی است که قصد دارند Legion Go را در حالت docked بازی کنند. Legion Go یکی از بزرگترین (صفحه نمایش 8.8 اینچی) و قدرتمندترین رایانه های شخصی بازی قابل حمل موجود است. معاملات زیر بهتر از پیشنهاد فعلی در Best Buy است.

اگر به یک لپ تاپ ویندوزی علاقه دارید اما نمی خواهید 650 دلار خرج کنید، Best Buy این را دارد Asus ROG Ally تنها با قیمت 400 دلار (600 دلار) به فروش می رسد..


معاملات کنسول نینتندو سوییچ

Nintendo Switch OLED - Pokémon Scarlet and Purple EditionNintendo Switch OLED - Pokémon Scarlet and Purple Edition
Nintendo Switch OLED – Pokémon Scarlet and Purple Edition

بیایید به معاملات نینتندو سوییچ برویم. معاملاتی روی کنسول های Switch نسخه ویژه وجود دارد، مانند این بسته برای نسخه Switch OLED Pokemon Scarlet & Violet، همراه با دو بسته تقویت کننده Pokemon TCG به قیمت 314 دلار (420 دلار) یا این بسته که شامل نسخه Switch OLED Zelda: Tears of the Kingdom، به علاوه محافظ صفحه نمایش و کارت SD 16 گیگابایتی به قیمت 318 دلار (400 دلار) است. حتی معاملات کنسول سوییچ را در زیر بررسی کنید. توجه داشته باشید که تعدادی از این معاملات برای مدل‌های ژاپنی Nintendo Switch هستند، اما از آنجایی که کنسول بدون منطقه است، می‌تواند بازی‌های آمریکای شمالی را اجرا کند و زبان سیستم را می‌توان روی انگلیسی تنظیم کرد.

بخوانید  اولین تریلر فیلم The Gentlemen بازگشت به دنیای جنایت را نشان می دهد

یکی دیگر از توافقات قابل توجه است Nintendo Switch Lite با قیمت 180 دلار. Switch Lite اغلب تخفیف ندارد و با خرید خود یک محافظ صفحه نمایش رایگان دریافت می کنید.

معاملات بازی Nintendo Switch

چند بازی نینتندو سوییچ تخفیف‌های نادری را در eBay دریافت کرده‌اند، از جمله بازی‌های پرفروشی مانند Super Smash Bros. نهایی و ویژگی های جدید مانند بازی RPG سوپر ماریو. اگر یکی از کنسول‌های تخفیف‌خورده لینک‌شده در بالا را خریداری کرده‌اید یا فقط به‌دنبال چیز جدیدی برای بازی در سوییچ هستید، این معاملات عالی هستند.

ما مطمئن نیستیم که این معاملات بازی های eBay چقدر طول می کشد، بنابراین تا زمانی که می توانید آنها را به دست آورید – به این ترتیب می توانید از آخرین نسخه های منتشر شده مانند شاهزاده ایرانی: تاج گمشده، Tekken 8، مثل اژدها: ثروت بی نهایتو تمام عناوین بزرگ دیگری که برای انتشار در سال 2024 برنامه ریزی شده اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر