تایید بازگشت بتمن بن افلک در فیلم Aquaman 2

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. فیلم The Flash نیز برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.



منبع

بن افلک و جیسون موموآ در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

صفحه DC Comics نیز در واکنش به این تصاویر، موموآ و افلک را Legends خواند و این موضوع ممکن است دوباره طرفداران بتمن بن افلک را امیدوار کند تا بالاخره شاهد فیلم یا سریال مستقل این شخصیت باشیم. پیش از این می‌دانستیم که بن افلک قرار است دوباره نقش بتمن را در فیلم The Flash بازی کند که گفته می‌شود آخرین حضور افلک در نقش بتمن در DCEU است، اما باتوجه‌به عقب افتادن اکران فیلم فلش تا تابستان سال ۲۰۲۳، ممکن است باعث شده باشد تا برادران وارنر بخواهد از افلک در فیلم‌های بیشتری استفاده کند.

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دی سی

جیسون موموآ با انتشار تصاویری اعلام کرد که بتمن با بازی بن افلک در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom باز خواهد گشت.

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک و بن افلک، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بن افلک قرار است در فیلم دیگری از دنیای سینمایی دی سی حضور داشته باشد. جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن با انتشار دو تصویر در صفحه رسمی خود در اینستاگرام تایید کرد که بتمن با بازی بن افلک قرار است در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom بازگردد. این تصاویر درواقع از پشت صحنه فیلم‌برداری دوباره فیلم Aquaman 2 گرفته شده است که به‌نظر می‌رسد که بروس وین یا بتمن قرار است حضوری کوتاه و افتخاری در این فیلم داشته باشند:

بخوانید  یک هدست بی سیم Razer برای Xbox فقط با 60 دلار بگیرید

شوخی بن افلک و جیسون موموآ در پشت صحنه فیلم Aquaman and the Lost Kingdom