به بازیگران جدید بیشتری در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها بپیوندید

گالادریل جوان به رویا و کابوش در ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت نگاه می‌کند.

مانند لیست قبلی بازیگران جدید، اطلاعاتی در مورد نقش سایر بازیگران جدید در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها در دسترس نیست. آمازون ادعا می کند که بیش از 100 میلیون کاربر شبکه فصل اول ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت را در سراسر جهان تماشا کرده اند. جی دی پین و پاتریک مک کی، سازندگان و مجریان سریال ارباب حلقه ها، برای فصل دوم این سریال بازگشته اند.

آمازون به تازگی بازیگران بیشتری را برای فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت استخدام کرده است.

اولیویر آلوین ویلسون با سابقه بازی در فیلم Wonder Woman محصول 1984، استوارت باومن با سابقه بازیگری در سریال ورسای، گاوی سینگ گرا با سابقه بازیگری در مجموعه پروژه لازاروس، ویلیام چاب با سابقه بازیگری در سریال The Sandman، کوین الدون با سابقه بازی در سریال Doctor Who، آیا کین با سابقه بازیگری در سریال The Crown، سلینا لو با سابقه بازیگری در فیلم Hellraiser و کالوم لینچ آنها با سابقه بازیگری در فیلم دانکرک از جمله بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت اضافه شده اند.

در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها قرار است شاهد شخصیت جدیدی به نام سیردان باشیم که از او به عنوان یکی از قدیمی ترین و داناترین الف ها یاد می شود اما هنوز بازیگر این شخصیت انتخاب نشده است. فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power همانند فصل اول در 8 قسمت تولید و در آمازون منتشر خواهد شد. اتفاقات این سریال در دوره دوم رخ می دهد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه ها حدود 465 میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در 5 فصل ساخته و از آمازون پخش شود.

بخوانید  مشخصات سیستم مورد نیاز ریمیک Dead Space

از مهر ماه سال جاری مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power به طور رسمی در بریتانیا عرضه شد و به تازگی شاهد پیوستن سم هازلدین، گابریل آکوادیک، یاسن آتور، بن دانیلز، آملیا کنورثی، نیا تول و نیکلاس وودسون به بازیگران فصل دوم سریال The Lord of We Were the Rings. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران جدیدی به فصل دوم سریال ارباب حلقه ها اضافه شدند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر