بررسی شیائومی 13T و 13T Pro; اقتصادی و مرفه


دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی IMX 707 سونی در پشت لنز واید با دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی 24 میلی متر قرار دارد. لنز دوربین مجهز به لرزشگیر اپتیکال 7 سطحی است. سنسور دوربین از فیلتر رنگی Quad-Bayer برای ضبط عکس استفاده می کند. بنابراین عکس ها در حالت پیش فرض با وضوح 12.5 مگاپیکسل ذخیره می شوند.

دوربین فوق عریض این دوربین از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی OmniVision OV13B با لنز دیافراگم f/2.2 استفاده می کند. دوربین فوق عریض اجازه عکاسی ماکرو را نمی دهد.

دوربین تله فوتو علاوه بر این، با تکیه بر حسگر 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50D و لنز با دیافراگم f/1.9، عکس‌هایی را با زوم اپتیکال 2 برابری می‌گیرد. سنسور تله فوتو همچنین از فیلتر رنگی Quad-Bayer برای ثبت عکس هایی با وضوح 12.5 مگاپیکسل استفاده می کند.

Xiaomi 13T و 13T Pro فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ارائه می دهند. البته با 13T Pro می توانید ویدیوهای 4K با سرعت 24 و 60 فریم در ثانیه و 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

با همکاری لایکا می توانید در هنگام عکسبرداری از فیلترهای رنگی مخصوص لایکا بر روی عکس های خود استفاده کنید که در قالب نرم افزار دوربین در اختیار شما قرار می گیرد. هنگامی که برای اولین بار برنامه دوربین را باز می کنید، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید در حالت رنگی Leica Vibrant (حالت پیش فرض) یا Leica Authentic (بالاترین دقت رنگ) عکس بگیرید. پس از تکمیل فرآیند راه اندازی اولیه برنامه دوربین، می توانید در هر زمان بین دو حالت ذکر شده جابجا شوید.

بخوانید  پوسته‌های Warzone 2 و Modern Warfare 2 شکایت‌هایی را در مورد شباهت به بازی‌های قدیمی‌تر CoD ایجاد می‌کنند

ما همه عکس‌ها را در حالت معتبر Leica گرفته‌ایم تا بتوانیم رندر دوربین‌ها را تا حد امکان به واقعیت نزدیک کنیم. در نور روز، عکس‌های 13T و 13T Pro دارای جزئیات رضایت‌بخش و محدوده دینامیکی هستند، اما عکس‌های 13T به‌طور محسوسی زرد و گرم‌تر هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر