بتمن (1989)، نسخه سی و پنجمین سالگرد استیل بوک، در ماه می منتشر شد

سال 2024 سی و پنجمین سالگرد بتمن است، فیلمی به کارگردانی تیم برتون با بازی مایکل کیتون در نقش Crusader Caped. بتمن (1989) معیار بالایی برای اقتباس های آینده تعیین کرد. برای بزرگداشت میراث او، نسخه ویژه جدید 4K Blu-ray در 28 می منتشر خواهد شد. نسخه بتمن استیل بوک هم اکنون در آمازون با قیمت 41 دلار برای پیش خرید در دسترس است.

بتمن
بتمن

این بتمن در بهترین حالت خود است، و بیش از سه دهه بعد، هنوز هم فیلمی فوق‌العاده است که با بازی متفکر کیتون در نقش هشیار گاتهام و جک نیکلسون که هر صحنه‌ای را که در آن حضور دارد می‌دزدد و جوکر به‌طور بی‌نقصی اقتباس می‌کرد. این فیلم به لطف طراحی صحنه با بودجه کلان، لباس‌های تخیلی و یک بت‌موبیل قاتل همچنان عالی به نظر می‌رسد که نسخه‌ای جاودانه از قهرمان کمیک دی‌سی و دنیای او را خلق کرده است.

این نسخه از بتمن همچنین در یک استیل بوک زیبا موجود است که شوالیه تاریکی را در سایه ها نشان می دهد، و در مورد موارد اضافی، چیزهای زیادی برای انتظار در اینجا وجود دارد. اینها همه از نسخه اصلی دی‌وی‌دی منتقل شده‌اند، اما اگر هنوز آنها را ندیده‌اید، مستندهای ارائه‌شده بینشی جذاب از چگونگی پیدایش فیلم ارائه می‌دهند. از برادران وارنر از شانس گرفتن برتون تا واکنش‌های وحشیانه بازیگران کیتون، این فیلم‌ها کپسول زمانی از شیدایی خفاش هستند. یا اگر می‌خواهید استراحت کنید، می‌توانید موزیک ویدیوهای شاهزاده را نیز ببینید.

این اولین باری نیست که بتمن (1989) با کیفیت 4K Blu-ray منتشر می شود. اگر از استیل‌بوک‌ها خوشتان نمی‌آید، آمازون در مجموعه‌ای از چهار فیلم که شامل این فیلم می‌شود، اطلاعات زیادی دارد. مجموعه فیلم‌های بتمن شامل هر چهار فیلم لایو اکشن بتمن است که بین سال‌های 1989 تا 1997 منتشر شده‌اند: بتمن، بازگشت بتمن، بتمن برای همیشه و بتمن و رابین. از لحاظ فنی، با این مجموعه سه بتمن متفاوت دریافت می‌کنید، زیرا هم از فیلم‌های کیتون و هم از نوبت‌های وال کیلمر و جورج کلونی در نقش The Caped Crusader لذت خواهید برد. این مجموعه 4K با قیمت 68 دلار (90 دلار) به فروش می رسد.

بخوانید  اطلاعات جدید حضور سرویس ویدیوی سه بعدی در هدست واقعیت مجازی اپل

برای دوره های جدیدتر بتمن لایو اکشن، سه گانه شوالیه تاریکی را با کیفیت 4K با قیمت 54 دلار و بتمن را با قیمت 15 دلار تماشا کنید.

در قسمت انیمیشنی شهر گاتهام، Batman: The Complete Animated Series به تازگی تخفیف زیادی در آمازون دریافت کرده است. در جای دیگر، به زودی می توانید افق گاتهام خود را با این مجموعه هنری 4300 قطعه ای لگو بسازید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر