بازی Mega Man که احتمالاً آن را بازی نکرده‌اید، اواخر امسال برای Steam عرضه می‌شود

Mega Man X Dive Offline در اواخر سال جاری بر روی Steam و دستگاه های تلفن همراه در غرب راه اندازی خواهد شد. این بازی برای اولین بار در مارس 2020 در بخش هایی از آسیا منتشر شد، اما انتظار می رود این بازی در سپتامبر 2023 غیرفعال شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



Mega Man X Dive Offline یک پلتفرم اکشن دوبعدی اسکرول جانبی است که در یک مخزن دیجیتالی به نام The Deep Log تنظیم شده است که حاوی اطلاعاتی در مورد تمام بازی های Mega Man X است. بازیکنان می توانند به عنوان چندین شخصیت از سراسر فرنچایز MMX بازی کنند و از آنها برای تکمیل مراحل استفاده کنند. ماموریت ها نیز از این سری گرفته شده اند، در حالی که شخصیت ها، سلاح ها و موارد دیگر را ارتقا می دهند.

اگرچه بازی دارای سبک گیم پلی کلاسیک Mega Man است، اما تغییرات قابل توجهی در آن وجود دارد. به عنوان مثال، دشمنان آیتم‌های scavenge را رها نمی‌کنند، و در حالی که مراحل داستانی Mega Man X جداگانه گنجانده شده است، هر کدام به پنج ماموریت تقسیم می‌شوند.

بخوانید  ۳ مرحله خرید بلیط هواپیما از اپلیکیشن سفرمارکت
تحریریه مجله بازی یک گیمر