بازی Ghost Trick: Phantom Detective Demo اکنون در دسترس است

نسخه نمایشی The Ghost Trick: Phantom Detective اکنون در دسترس است و می توانید آن را از آن بگیرید فروشگاه بازی، سیگار کشیدن، فروشگاه اینترنتی نینتندویا فروشگاه ایکس باکس.

پیش از این گزارش شده بود که بازی Ghost Trick قرار است در تاریخ 29 ژوئن اکران شود. در بازی Ghost Trick: Phantom Detective شما در نقش روحی به نام سیسل بازی می کنید که می تواند بین سرزمین زنده ها و سرزمین مردگان سفر کند. در طول بازی، هدف اصلی شما این است که قتل او را حل کنید، اما با انجام این کار، او زندگی همه اطرافیان خود را تغییر می دهد. در هر فصل از بازی، دقایق پایانی زندگی یک فرد را تسکین می دهید و سیسل باید اطمینان حاصل کند که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از مرگ او انجام می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بازی Ghost Trick: Phantom Detective در ابتدا در سال 2011 برای Nintendo DS منتشر شد. سپس به زودی به دستگاه های iOS منتقل شد. انتظار می رود این بازی برای پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در Capcom Showcase معرفی شد، داستان ما را در مورد بازی جدید Mega Man که احتمالاً بازی نکرده‌اید و در اواخر امسال به Steam می‌آید و اینکه چگونه Exoprimal دقیقاً قبل از راه‌اندازی آن بتای دوم را دریافت می‌کند، بررسی کنید.

بخوانید  ماجراجویی ایندیانا جونز در دهه های 1940 و 60 در عکس های جدید فیلم ایندیانا جونز 5

در طول نمایشگاه Capcom، ناشر اعلام کرد که بازی آینده‌اش Ghost Trick: Phantom Detective یک نسخه نمایشی قابل بازی دارد که اکنون در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر