بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 پرفروش‌ترین بازی دسامبر 2023 در ایالات متحده شد.


بازی Call of Duty: MW3 پرفروش‌ترین بازی دسامبر 2023 شد. در حالی که فروش کنسول های نسل 9 نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

در اخبار بازی، Circana Group (که قبلاً به عنوان موسسه تحقیقاتی NPD شناخته می شد) آمار جدید فروش نرم افزار و سخت افزار ایالات متحده را برای دسامبر 2023 منتشر کرده است. Call of Duty: Modern Warfare Activision 3 موفق شد در طول لیست پرفروش ترین بازی ها در ایالات متحده در صدر جدول قرار گیرد. آخرین ماه سال گذشته؛ در حالی که از نظر فروش سالانه توسط میراث هاگوارتز شکست خورد.

برادران سوپر ماریو Wonder (بدون احتساب فروش دیجیتال) دومین بازی پرفروش ایالات متحده تا دسامبر 2023 است، پس از آن Madden NFL 24 در جایگاه سوم، میراث هاگوارتز در جایگاه چهارم و Marvel's Spider-Man 2 در جایگاه پنجم قرار دارند. بازی Avatar: Frontiers of Pandora تنها محصول جدیدی بود که در بین 20 بازی پرفروش قرار گرفت و در جایگاه ششم قرار گرفت.

مت پیسکاتلا گروه Circana اعلام کرد که پلی‌استیشن 5 پرفروش‌ترین کنسول ایالات متحده در دسامبر 2023 بوده است که نینتندو سوییچ در رتبه دوم و سری Xbox قرار گرفته است. Xbox Series S جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. کنسول های نسل نهم سونی و مایکروسافت برخلاف نینتندو سوییچ با افزایش فروش نسبت به ماه مشابه سال قبل مواجه شدند. در حالی که کل هزینه های سخت افزاری در دسامبر 2023 با 4 درصد افزایش به 1.6 میلیارد دلار رسید.

پرفروش ترین بازی های دسامبر 2023 در آمریکا

  1. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3
  2. برادران سوپر ماریو تعجب*
  3. بازی Madden NFL 24
  4. بازی میراث هاگوارتز
  5. بازی Marvel Spider-Man 2
  6. بازی آواتار: مرزهای پاندورا
  7. بازی EA Sports FC 24
  8. بازی Mortal Kombat 1
  9. بازی NBA 2K24
  10. بازی Mario Kart 8
بخوانید  جمع بندی ویدیویی شوکیس مایکروسافت در توکیو گیم شو ۲۰۲۲؛ از قهرمان Overwatch 2 تا Deathloop
تحریریه مجله بازی یک گیمر