فصل دوم سریال چهارشنبه هیجان انگیز خواهد بود


جنا اورتگا روز چهارشنبه اعلام کرد که فصل دوم سریال نتفلیکس بیشتر بر روی رویدادهای ترسناک تمرکز خواهد کرد.

جنا اورتگااین بازیگر نامزد جایزه امی اخیراً فاش کرد که طرفداران باید از فصل دوم سریال چهارشنبه نتفلیکس چه انتظاری داشته باشند. این بازیگر زن در مصاحبه با لاورن کاکس او از برنامه Live From E گفت که فیلمنامه فصل دوم سریال چهارشنبه را دریافت کرده است و در این فصل بیشتر به صحنه های اکشن و ترسناک می پردازد.

جنا اورتگا در مورد آن گفت: «ما قطعاً بیشتر روی رویدادهای ترسناک تمرکز کرده‌ایم، اما واقعاً هیجان‌انگیز است. زیرا با وجود اینکه چهارشنبه به کمی قوس شخصیتی نیاز دارد، او در طول سریال اصلاً تغییر نمی کند. این یکی از ویژگی های شگفت انگیز این شخصیت است. دیالوگ های کوتاه واقعا جالب [در فصل دوم] آنها وجود دارند و همه چیز بزرگتر است. “این فصل بسیار هیجان انگیزتر است… هر قسمت احتمالاً کمی بیشتر حس فیلم را در خود دارد، که خوب است.”

جزئیات داستان برای فصل دوم چهارشنبه مخفی نگه داشته می شود، اما نویسندگان سریال قبلاً اعلام کرده اند که اعضای بیشتری از خانواده آدامز در قسمت های بعدی معرفی خواهند شد و رابطه چهارشنبه با مادرش بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جنا اورتگا همچنین قول داد که قسمت های جدید به جای روابط عاشقانه بر روی ترسناک تمرکز خواهند کرد. اگرچه نتفلیکس می خواهد فصل دوم را زودتر به طرفداران معرفی کند، اما هنوز مشخص نیست که این سریال چه زمانی بازمی گردد.

فصل اول سریال چهارشنبه با استقبال خوب طرفداران روبرو شد و تنها در چهار هفته 1 میلیارد و 237 میلیون ساعت آن را تماشا کردند. این سریال سومین نمایش محبوب نتفلیکس در تاریخ شد. در حالی که فصل اول سریال Squid Game و فصل چهارم سریال Stranger Things جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

بخوانید  بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3
تحریریه مجله بازی یک گیمر