بازی دمو Sonic Frontiers برای نینتندو سوییچ در سراسر جهان منتشر شد

سگا نسخه آزمایشی Sonic Frontiers را برای کنسول های نینتندو سوییچ در سراسر جهان منتشر کرد.

نسخه آزمایشی Sonic Frontiers روی نینتندو سوییچ حدود 2.9 گیگابایت حجم دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در قسمت باز بازی بازی کنند. اگرچه این نسخه ی نمایشی تجربه کامل بازی را نشان نمی دهد، اما به بازیکنان مزه عملکرد آن در نینتندو سوییچ و لذت بردن از آن را می دهد.

اگرچه Sonic Frontiers اولین تلاش تیم برای ایجاد یک بازی جهان باز بود، اما موفقیتی را برای سگا به ارمغان آورد. دسامبر گذشته، ناشر اعلام کرد که Sonic Frontiers بیش از 2.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سگا به تازگی نسخه آزمایشی Sonic Frontiers را روی نینتندو سوییچ در سراسر جهان از جمله بازارهای غربی منتشر کرده است. تا پیش از این، نسخه آزمایشی به طور انحصاری برای بازیکنان در بازار ژاپن در دسترس بود، اما اکنون بازیکنان نینتندو سوییچ در سراسر جهان می توانند آن را به صورت رایگان از طریق فروشگاه نینتندو دریافت کنند.

تیم Sonic مجموعه ای از محتوای اضافی را برای Sonic Frontiers در طول سال 2023 برنامه ریزی کرده است که شامل محتوای داستانی اضافی، حالت های جدید و شخصیت های قابل کنترل تر است. Sonic Frontiers هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

سونیک از تبلیغ در بازی Sonic Frontiers صرف نظر کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  این داک محبوب Steam Deck در حال حاضر فقط 34 دلار قیمت دارد