بازیگر خانواده اژدها به فصل جدید سریال Daredevil پیوست

آرتی سلرز بیشتر برای بازی در نقش سر کارل کوری در دو قسمت House of the Dragon شناخته می شود و همچنین در 13 قسمت Carnival Row و دو قسمت از Knightfall ظاهر شد. چارلی کاکس مانند مت مرداک با نام مستعار دردویل، وینسنت دن آفریو به عنوان ویلسون فیسک با نام مستعار Kingpin و جان برنتال آنها به عنوان قلعه فرانک با نام مستعار مجازاتگر در Daredevil: Born Again بازگشتند.

اخیرا بازیگر دیگری نیز به جمع بازیگران پیوسته است با شروع تولید سریال Daredevil: Born Again برای گسترش بازیگران اضافه شد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

آرتی فروشان در نقش سر کارل کوری در خانه اژدها

علاوه بر فروشندگان، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندرین هولت، نیکی میشل جیمز و مایکل گوستن بازیگران جدید دیگری نیز هستند که در سریال Daredevil به ایفای نقش خواهند پرداخت. مایکل کوئستا کارگردان قسمت آزمایشی Dexter and Homeland، کارگردانی قسمت اول Daredevil: Born Again را بر عهده دارد و انتظار می رود قسمت های دیگر این مجموعه را نیز کارگردانی کند.

مدتی از شروع فیلمبرداری و تولید سریال Daredevil: Born Again می گذرد و در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل جدید سریال Daredevil اضافه شد. ددلاین گزارش داد که آرتی فروشان بازیگر سریال House of Dragons پس از قرارداد با مارول استودیوز به فصل جدید سریال Daredevil اضافه شده است. انتظار نمی رود که او نقش اصلی را در Daredevil: Born Again بازی کند، اما اطلاعاتی در مورد نقش او در دسترس نیست. در هر صورت، او در تصاویر لو رفته از پشت صحنه سریال با وینسنت دن آفریو دیده شد.

بخوانید  انتشار پوستر جدید فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

سریال Daredevil: Born Again قرار است در 18 قسمت و در سال 2024 در شبکه دیزنی پلاس تولید شود که قرار است دنباله ای معنوی برای سریال Daredevil در نتفلیکس باشد که پس از سه فصل لغو شد. مت کرمان و کریس اورد، فیلمنامه نویسان سریال های Covert Affairs، Containment و The Brave به عنوان سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال Daredevil حضور دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر