انتشار پوستر جدید فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

بعدها، یوجی خود را در میانه دنیای عجیب و غریب نفرین می بیند. موجوداتی که در اثر نفرت و افکار شیطانی و منفی انسان ها به وجود آمده اند. یوجی مستقیماً با این موجودات روبرو می شود و در نتیجه این برخورد تا حدودی متوجه خطری که آنها برای بشریت دارند می کند. پس از آن، یوجی مسیری را طی می کند که بازگشتی ندارد. تاکنون بیش از 60 میلیون نسخه از این مانگا تا پایان سال 2021 فروخته شده است و مانگا Jujutsu Kaisen را به یکی از پرفروش ترین مانگا های تاریخ تبدیل کرده است.

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen بین سال های 2020 تا 2021 پخش شد، سپس شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 بودیم که پیش درآمدی بر داستان این انیمه است. پارک سانگو وظیفه رهبری و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه جوجوتسو کایسن ساخت فصل دوم این انیمه را بر عهده دارند. انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از مانگای به همین نام گگه آکوتمی شرق. مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen داستان یوجی ایتادوری را دنبال می کند که ناخودآگاه با یکی از اشیاء نفرین شده در تماس است.

با این حال، تاریخ انتشار رسمی فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen هنوز اعلام نشده است، اما می توانید این پوستر را در زیر مشاهده کنید:

پوستر فصل دوم استودیو مپا انیمه Jujutsu Kaisen را منتشر کرد که حاوی ارجاعاتی به قوس داستانی فصل بعدی این انیمیشن است.

نمایش موجودی پنهان/آرک داستان مرگ نابهنگام فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن در پوستر جدید

فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen از جولای 2023 (ژوئیه یا آگوست 1402) شروع می شود و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شد. استودیو Mapa پوستر رسمی فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن را منتشر کرده است که به قوس داستانی Hidden Inventory/Untimely Death اشاره دارد. در فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen شاهد پوشش دو قوس داستانی Hidden Inventory/ Premature Death و Shibuya Incident خواهیم بود.

بخوانید  معرفی کنسول دستی ASUS ROG Ally; رقیب جدید Steam Deck