این آخر هفته چه بازی کنیم: از جنگ همه جانبه تا یک تجربه داستان محور

برای دومین مسابقه این هفته، شهر فراموش شده را هدایت کنید. این بازی در ابتدا در سال 2015 به عنوان یک ماد برای Skyrim منتشر شد و داستان جالبی داشت که خیلی سریع بیش از سه میلیون بار دریافت و دانلود شد. این مشکل سازندگان را به انتشار بازی The Forgotten City به عنوان یک بازی مجزا با محتوای کاملتر و حتی در جنبه های مختلف ماد ترغیب کرد و پس از انتشار، این نسخه توانست تجربه بسیار باکیفیتی را در اختیار عموم قرار دهد. .

پوستر بازی شهر فراموش شده

بازی شهر فراموش شده

در این قسمت از مقالات آخر هفته چه بازی کنیم، یک بازی استراتژیک و معرفی اثری با محوریت سفر در زمان داریم. با یک گیمر همراه باشید.

نمای شهر در بازی شهر فراموش شده

جنبه نوبتی بازی پر از جزئیات ریز و درشت است و برای مثال جنبه دیپلماسی بازی پیشرفت زیادی کرده و هوش مصنوعی طراحی شده برای این منظور باعث می شود در تعامل با دیگران شاهد اتفاقات متفاوت و حتی غیرقابل پیش بینی باشیم. . اما علاوه بر این قسمت از بازی، نبردهای Total War: Rome II بزرگتر از همیشه نمایش داده می شوند. در عین حال حدود هزار نیرو می توان در این نبردها نمایندگی کرد و در مجموع شاهد میدان های نبرد حماسی هستیم که نیروهای پیاده و سواره نظام با هم می جنگند و می توان از انواع تجهیزات مانند منجنیق استفاده کرد.

میدان نبرد بزرگ بازی Total War: Rome 2

تاریخچه سری Total War به سال 2000 برمی گردد، زمانی که بازی Shogun: Total War منتشر شد و سبک جالب بازی، ترکیب استراتژی نوبتی با نبردهای همزمان در مقیاس بزرگ، توانست توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کند. این ژانر اما یکی از پرطرفدارترین بازی های این سری در آن زمان در کشورمان نسخه رم بود که در سال 2004 منتشر شد و حتی بسیاری از افرادی که قبلاً طرفدار این سبک نبودند به لطف نبردهای حماسی که تعداد زیادی در آن وجود داشت. نیروهایی که در مقابل هم قرار گرفتند، جذب این مجموعه شدند. Total War: Rome II در اصل با هدف تکرار محبوبیت آن نسخه ساخته شد، و با اینکه چند جنبه مثبت دارد، در کل کار قابل احترامی است.

بخوانید  ویژگی WWE 2K24 به بازیکنان اجازه می‌دهد فیلم‌های پورنو درون بازی را دانلود کنند

چندی پیش نسخه جدیدی از سری Total War معرفی شد و من همین هفته را بهانه ای کردم تا به سراغ آن سری بروم. بازی‌های سری Total War همیشه به‌عنوان آثاری با استراتژی دقیق شناخته می‌شوند که حتی در زیر مجموعه‌های Warhar وارد فضایی فانتزی شدند. با این حال، نسخه ای که من در نظر گرفتم Total War: Rome II است که هم تجربه نسبتا جدیدی است و هم موقعیت تاریخی آن ممکن است برای بسیاری از افراد جذاب باشد.

در قسمت دیگری از مقالات آخر هفته چه بازی کنیم، دو بازی را به شما معرفی کرده ایم. مدتی است که نسخه جدید سری Total War معرفی شده است و اگر شما هم هوس کردید از این سری دیدن کنید برای شما کار آماده کرده ایم و برای بازی دوم به سراغ یکی از مدهای Skyrim می رویم. که محبوبیت آن باعث شده تا Become به یک بازی کامل تبدیل شود.

در نهایت مثل همیشه نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.

Total War: Rome II در زمان عرضه یک ویژگی مشترک جالب با برخی از بازی های امروزی داشت و آن مشکلات فنی فراوان بازی بود! این موضوع روی امتیازات بازی و تجربه کاربری تاثیر گذاشت، اما سازندگان به مرور بیشتر این مشکلات را برطرف کردند و به خصوص با انتشار نسخه امپراتور بود که توانستیم بازی را بدون این مشکلات و بسیاری از آنها ویژگی های مثبت آن را تجربه کنیم. بنابراین، اگر به سبک استراتژی و مخصوصا نوع جنگی همه جانبه علاقه دارید، پیشنهاد می کنم به سراغ این بازی بروید.

بخوانید  WoW Is Offering Paid Expansion Early Access For The First Time, And Fans Are Divided

The Forgotten City روند توسعه نسبتاً سختی را برای توسعه دهندگان خود داشت و خود پیرس بعداً اظهار داشت که در یک مقطع زمانی تا 80 ساعت در هفته را صرف تکمیل بازی می کرد. در نهایت بازی The Forgotten City در سال 2020 منتشر شد و کاملاً ارزش آن را داشت. . داستان بازی در مورد شخصیتی از قرن بیست و یکم و دنیای امروزی است که در پی حادثه ای دو هزار سال پیش به شهری باستانی و مرموز سفر می کند. حالا این شخصیت باید راهی برای بازگشت به زمان خود بیابد، اما در این مسیر ماجراها و اتفاقات مرموز زیادی در انتظار اوست.

داستان شهر فراموش شده واقعاً مفصل و لذت بخش است. دیالوگ ها به هوشمندانه ترین شکل ممکن نوشته شده اند و ما یک حالت حلقه درون بازی داریم که باعث می شود هر بار که شکست می خورید از اشتباهات خود درس بگیرید و سعی کنید در نوبت بعدی آن را تکرار نکنید. در نهایت، 4 پایان مختلف در انتظار بازیکن است که هر یک از دیگری جذاب تر است. بنابراین، اگر به بازی هایی با داستان غنی علاقه دارید، پیشنهاد می کنم شهر فراموش شده را اصلا دست کم نگیرید.

نبردهای دریایی در بازی Total War: Rome 2

بازی Total War: Rome II

در سری Total War تاریخ عامل چندان تاثیرگذاری نیست و در واقع این شما هستید که با انتخاب از بین تمدن ها و گروه های موجود سرنوشت آن را تعیین می کنید و Total War: Rome II نیز از این قاعده مستثنی نیست. رویدادهای کمپین تک نفره در 272 قبل از میلاد آغاز می شود و می تواند برای 300 سال یا بیشتر ادامه یابد. در نقشه بازی تمدن های زیادی برای انتخاب وجود دارد و یکی از مواردی که استودیو Creative Assembly سعی کرده در این نسخه به شکلی نسبتا متفاوت با نسخه اول رم انجام دهد طراحی منحصر به فرد هر یک از این گروه ها است که ویژگی ها، تکنولوژی ها و قدرت های خاص خود را دارند حتی در نبردها نیز رفتار متفاوتی از خود نشان می دهند و مثلا نوع مبارزه گروهی از بربرها با نیروهای آموزش دیده رومی ها کاملا متفاوت است.

بخوانید  چگونه مجموعه تلویزیونی Fallout آینده Fallout را شکل می دهد

نیک پیرس، سازنده اصلی شهر فراموش شده، قبل از این ماد و بازی، تجربه ساخت مود برای بازی Fallout: New Vegas را نیز داشت و به این ترتیب وارد دنیای مود سازی شد. با این حال، شهر فراموش شده پروژه بسیار بزرگ تری بود و پیرس حدود 1700 ساعت را صرف آن کرد. این مد پس از انتشار بسیار محبوب شد و در لیست موفق ترین مدهای Skyrim قرار گرفت. اتفاقی که باعث شد پیرس در سال 2016 کار دائمی خود را رها کند و یک تیم کوچک را دوباره جمع کند، روند تبدیل این ماد به یک بازی مستقل را رسما آغاز کرد. در این مدت سازندگان بازی را با Unreal Engine 4 توسعه دادند و علاوه بر آن بسیاری از جزئیات از جمله فضای کلی به کلی دگرگون شد. به همین ترتیب کارکردهای جدیدی از جمله صدای دیالوگ ها در دستور کار قرار گرفته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر