ویژگی WWE 2K24 به بازیکنان اجازه می‌دهد فیلم‌های پورنو درون بازی را دانلود کنند

WWE 2K24 هفته گذشته راه اندازی شد، اما در مرکز خلاق جامعه بازی، برخی از بازیکنان در حال حاضر ترفندهای قدیمی خود را انجام داده اند. ویژگی جدید Create-A-Sign به کاربران اجازه می دهد تا علائم سفارشی برای NPCها را در بین تماشاگران ایجاد و به اشتراک بگذارند تا در طول مسابقات نگه دارند. برخی از بازیکنان به‌جای داشتن نشانه‌هایی با شوخی‌های معمول WWE، تصاویر غیراخلاقی جنسی را آپلود می‌کنند.

لازم به ذکر است که سیستمی وجود دارد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا محتوای نامناسب را علامت‌گذاری کنند، اما با وجود این، بسیاری از آن‌ها به بالای صفحه‌هایی که بیشترین دانلود و رای داده شده است، صعود کرده‌اند. برخی از تصاویر با وجود اینکه چند روز از عمر آنها می گذرد، برجسته می شوند، که تشخیص اینکه آیا سیستم گزارش دهی غیرقابل اعتماد است یا اینکه بازیکنان در وهله اول آنها را به سادگی گزارش نمی کنند، دشوار است.

WWE 2K توسط ESRB رتبه T داده شده است، اما بازی‌های کشتی اغلب توسط کودکان کوچک‌تر انجام می‌شود، و محتوای جنسی صریح حتی از رتبه M نیز فراتر می‌رود. داشتن محتوای بزرگسالان در بازی‌های WWE چیز جدیدی نیست. در گذشته، برخی از بازیکنان از ویژگی Create Logo بازی برای آپلود تصاویر غیراخلاقی جنسی استفاده می‌کردند که طبق تاپیک‌های Reddit که گاهی چند ماه یا حتی سال‌ها می‌گذرد، در بالای صفحاتی که بیشترین بارگیری‌شده و رأی‌دهی شده بود، قرار می‌گرفتند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  این بازی استراتژی جنگ ستارگان با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است