پورت Ratchet And Clank: Rift Apart PC تایید شد، در ماه جولای

این بازی برای اولین بار به عنوان یک انحصاری PS5 در ژوئن 2021 منتشر شد، این بازی به دلیل گرافیک رنگارنگ، گیم پلی سرگرم کننده و استفاده جدید از کنترلر DualSense برای دادن حسی منحصر به فرد به هر یک از سلاح های عجیب و غریب خود با استقبال مثبت روبرو شد. این هنوز یک ماجراجویی واقعی Ratchet and Clank در هسته خود است، و ماجراجویی بعدی هر دو شخصیت را به زرادخانه ای از سلاح مجهز می کند که در یک بلوک کارتونی Looney Tunes شنبه به نظر نمی رسد. این یک بازی با جذابیت زیادی است و اگر سخت افزار مناسبی برای نشان دادن آن داشته باشید، عالی به نظر می رسد.

استیو واتس در بررسی Ratchet & Clank: Rift Apart در GameSpot نوشت: “Ratchet & Clank: Rift Apart پر زرق و برق و از نظر فنی بدون احساس مهم بودن چشمگیر است.” به همان اندازه که سری Ratchet & Clank احمقانه، شیرین و جدی است، در حالی که سخت افزار نسل بعدی این ورودی را بهتر و سرگرم کننده تر از همیشه می کند.

اگر سخت‌افزار مناسبی دارید، می‌توانید انتظار افزایش نرخ فریم، پشتیبانی فوق‌العاده، سایه‌های جدید با ردیابی اشعه‌های بیرونی، و نورپردازی پیچیده را داشته باشید تا تجربه را بدرخشد. در صورتی که هنگام عرضه آن را از دست داده باشید – یا صاحب PS5 نباشید – Rift Apart یک ماجراجویی چندجانبه است که دارای نسخه جهانی موازی Ratchet به نام Rivet است.

شانزدهمین بازی از سری Ratchet and Clank، Rift Apart به تعدادی دیگر از بازی‌های پلی‌استیشن می‌پیوندد که اخیراً برای رایانه شخصی پورت شده‌اند. مرد عنکبوتی مارول و اسپین آف آن، مایلز مورالز، چندی پیش بر روی رایانه شخصی عرضه شدند و کتابخانه پلی استیشن روی آن پلتفرم با ورود Horizon Zero Dawn، God of War، Returnal و The Last of Us Part 1 رشد کرد. .

بخوانید  آنیا تیلور-جوی توضیح می‌دهد که چگونه تپه‌شکن: قسمت دوم کمئو اتفاق افتاد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سونی رسما اعلام کرد که Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ 26 جولای برای رایانه های شخصی عرضه می شود. مانند سایر پورت های رایانه شخصی، Rift Apart از سخت افزار رایانه شخصی برای ساخت بازی استفاده می کند که از نظر فنی حتی از نسخه PS5 چشمگیرتر است.

در حالی که اکثر بازی ها در شرایط عالی و با محتوای اضافی برای لذت بردن بر روی رایانه شخصی قرار گرفتند، چندین بازی با باگ های قابل توجه راه اندازی شدند. The Last of Us Part 1 نمونه بارز یک پورت ضعیف است، زیرا در روز عرضه بازی از تعداد زیادی اشکالات و باگ های شکسته کننده بازی رنج می برد.

هنوز قیمت و الزامات رسمی رایانه شخصی مشخص نشده است، اما استودیو Nixxes سونی تأیید شده است که این پورت رایانه شخصی را مدیریت می کند. این بازی از عملکرد کنترلر DualSense پشتیبانی می کند، اما مانند سایر پورت های رایانه شخصی پلی استیشن، برای این کار باید کنترلر به رایانه شخصی شما وصل شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر