از Software در ابتدا دو بسته الحاقی برای بازی Elden Ring در نظر گرفته بود

او همچنین اشاره کرد که در مورد بازی Bloodborne نیز وضعیت مشابهی رخ داده است و این بازی در ابتدای سفر دارای یک سیزن پس بود که شامل چندین بسته الحاقی بود. اما این ایده کنار گذاشته شد و عملی نشد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط مک دونالد، بسته الحاقی Shadow of the Erdtree Elden Ring ظاهراً مفاهیم و محتوای در نظر گرفته شده برای دو DLC قبلی را در خود جای داده است. تاکنون اطلاعات مربوط به این افزونه محدود است. تصویر ارسال شده از این پوستر سوخته Erdtree روی پس زمینه طلایی. بنابراین، محتوای این DLC ممکن است پس از پایان داستان بازی اصلی اتفاق بیفتد.

او ادامه داد که حالت Colosseum PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) نیز قرار بود به یکی از این بسته های الحاقی متصل شود. اما به عنوان یک آپدیت رایگان منتشر شد. علاوه بر این، این افشاگر در مورد برنامه استودیو برای انتشار فصلنامه صحبت کرد که در نهایت توسط Fram Software لغو شد.

یکی از افراد داخلی Fram Software ادعا کرد که قرار بود دو بسته الحاقی برای Elden Ring منتشر شود. اما در نهایت این برنامه لغو شد.

طبق یک گزارش جدید، قرار بود دو بسته الحاقی و یک سیزن پس برای بازی Elden Ring منتشر شود. اما در نهایت فرم سافت ور سازنده بازی این برنامه را لغو کرد. لنس مک دونالدیکی از دست اندرکاران استودیو چنین ادعایی کرد و گفت که برنامه اولیه این بود که دو بسته الحاقی کوچکتر برای بازی منتشر شود. اما در نهایت استودیو تصمیم گرفت این دو DLC را در یک بسته الحاقی بزرگتر ترکیب کند.

بخوانید  تعیین تاریخ انتشار بازی GRIS برای کنسول های نسل نهم و ایکس باکس وان

تصویرسازی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree از Elden Ring

تحریریه مجله بازی یک گیمر