تعیین تاریخ انتشار بازی GRIS برای کنسول های نسل نهم و ایکس باکس وان

سازندگان بازی GRIS با انتشار تریلر از انتشار رسمی این اثر تحسین شده بر روی کنسول های نسل نهم و ایکس باکس وان خبر دادند.

این کار بر روی کنسول Xbox Series S با وضوح 2K و نرخ فریم 120 انجام خواهد شد. داستان بازی گریس روایتگر سفر دختری به همین نام است که در محیط های سورئال اثر به دنبال یافتن صدای خود و بازگرداندن رنگ به دنیای بازی است. Devolver Digital مسئولیت انتشار بازی را بر عهده دارد.

دانلود فیلم آپارات

این اثر روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با وضوح 4K کار خواهد کرد. با این حال، بین آنها تفاوت وجود دارد. نسخه Xbox Series X Grease با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه و در حالت دوم با وضوح 2K و 120 فریم بر ثانیه اجرا می شود. دارندگان کنسول نسل نهم سونی می توانند این اثر را با وضوح 4K و نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه تجربه کنند. نسخه پلی استیشن 5 گریس از سنسورهای لمسی، بلندگوها و سایر ویژگی های دو طرفه نیز پشتیبانی می کند.

بدون شک می توان بازی GRIS را یکی از متفاوت ترین ها دانست آثار مستقل دانست که در سالهای اخیر منتشر شده است. اثری تحسین برانگیز که با طراحی بصری مثال زدنی و روایت جذابش، تجربه ای جذاب را برای چندین ساعت رقم زد. این بازی اولین بار در سال 2018 برای کنسول نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر شد و در عرض دو سال از انتشار رسمی آن برای کاربران کنسول پلی استیشن 4 و پلتفرم های IOS و اندروید نیز در دسترس قرار گرفت.

بخوانید  10 دلیل برای سفر با اتوبوس به نقل از علی‌بابا

هم اکنون طبق آخرین اخبار بازی ساخته استودیوی بازیسازی Nomada به زودی و در تاریخ 13 دسامبر سال جاری (22 آذرماه) برای کنسول های پلی استیشن 5 (با گزینه ارتقاء رایگان برای دارندگان پلی استیشن 4)، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و Xbox One منتشر خواهند شد. این اکشن ماجراجویی هفته آینده چهارمین سالگرد خود را جشن می گیرد. تا آوریل 2020، گریس موفق به فروش بیش از یک میلیون نسخه شده است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.