ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت: هر آنچه در مورد بازگشت هریسون فورد به فرانچایز می دانیم

هر چقدر هم که به نظر سخت به نظر برسد (و اگر صادق باشیم بسیار دشوار است)، پنجمین فیلم ایندیانا جونز با نام The Dial of Destiny به زودی اکران می شود. همانطور که معمولا در هالیوود اتفاق می افتد، چیزی به نام اجازه دادن به سگ های خواب آلود با این برندهای بزرگ وجود ندارد.

در جمجمه کریستال، ایندی ظاهرا مشعل را به جانشینی به نام مات، پسر مخفی خود با ماریو ریونوود که توسط فلان شیعه لبوف بازی می‌کرد، سپرد. این درگذشت مشعل در نهایت پس از این فیلم محقق نشد، با LeBeouf از دست دادن وضعیت ستاره در حال ظهور خود در سال های بعد. برای مدتی به نظر می رسید که این فقط برای فرنچایز ایندیانا جونز خواهد بود، اما ما 14 سال بعد با The Dial of Destiny و یک وارث جدید کلاه و شلاق هستیم.

ایندیانا جونز به یکی از طولانی ترین فرنچایزهای اصلی ما تبدیل شده است، با سه فیلم اول که در دهه 1980 (89-81) و پس از آن فیلم چهارم دهه ها بعد در سال 2008 ساخته شد. اما این فیلم، Kingdom of the Crystal Skull، چنین نبود. به خوبی مورد استقبال قرار گرفت و این روزها مانند پیش درآمدهای جنگ ستارگان دیده می شوند – که جذاب ترین مقایسه نیست.

اما بعداً به این موضوع باز خواهیم گشت. در مورد این فیلم چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد و Indy Jr جدید تنها بخشی از آن است. پس بزن بریم. در اینجا همه چیزهایی است که تا به حال در مورد آنچه در ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت می دانیم، آمده است.

بخوانید  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy