اولین تصویر از نیکلاس کیج در فیلم ترسناک Arcadian

بنجامین بروور که پیش از این در فیلم پلیسی The Trust با کیج همکاری کرده بود، به عنوان کارگردان این اثر شناخته می شود. بروئر همچنین اخیراً به عنوان کارگردان جلوه های ویژه در فیلم Everywhere Everywhere, Everything At Once کار کرده است. آرکادیان به تازگی فیلمبرداری خود را در دوبلین ایرلند به پایان رسانده است و بروئر در حال تکمیل افکت و تدوین فیلم است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

سدی سوارال مثل شارلوت، سامانتا کالن مثل خانم رز و جواهر گیلمن در حال حاضر در نقش هابسون دیگر بازیگران آرکادی در نظر گرفته شده اند. ارین فریزر، براکستون پاپ و دیوید ولف آنها به همراه نیلان و کیج تهیه کنندگی این فیلم سبک ترسناک و بقا را بر عهده خواهند داشت.

جدن مارتل که سابقه بازی در فیلم های It و Knives Out و ماکسول جنکینز آنها که با بازی های Dear Edward و Lost in Space شناخته می شوند، به ترتیب نقش پسران این شخصیت بازمانده را در نقش های جوزف و توماس بازی خواهند کرد. هنگامی که امنیت پناهگاه این خانواده در دنیای بی‌رحمانه و بی‌قانون آخرالزمان به خطر می‌افتد، پل و پسرانش باید برای زنده ماندن در ایالات متحده ویران شده، نقشه‌ای عالی برای فرار طراحی کنند.

مایکل نیلان که پیش از این فیلم اکشن Braven را به همراه بازی نوشته بود جیسون موموآ به عهده داشت، به عنوان فیلمنامه نویس آرکادیان معرفی شد. نیلان پیش از این در سال‌های اخیر در نقش تهیه‌کننده در فیلم‌های دیگر کیج مانند «وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم»، «سرزمین عجایب ویلی» و «دویدن با شیطان» با کیج کار کرده است.

بخوانید  مایکروسافت: انحصار دادن به پرونده حقوق تجارت معنایی ندارد

هالیوود ریپورتر اولین تصویر از فیلم اکشن و ترسناک Arcadian را منتشر کرده است که در آن می توانیم اولین نگاهی به بازمانده آخرالزمان این فیلم، پل با بازی نیکلاس کیج به همراه پسرانش جوزف و توماس داشته باشیم. اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم که قبلا Sand and Stones نام داشت منتشر نشده است، اما ظاهراً برخورد خانواده با موجوداتی که پس از غروب خورشید انسان ها را شکار می کنند، محور اصلی فیلم است.تاریخ Arcadian.

فیلم راه قدیمی، فیلم رنفیلد، فیلم همدردی برای شیطان، فیلم طرح بازنشستگی از دیگر پروژه‌های کیج هستند که قرار است در سال 2023 اکران شوند. کیج در حال حاضر مشغول فیلمبرداری Longlegs و کمدی رویایی 2024 است.

اولین تصویر از Arcadian نشان می دهد که کیج و فرزندانش برای بقا در دنیای آخرالزمانی مبارزه می کنند.