انتظار می رود نسخه بتای عمومی Street Fighter 6 در این ماه منتشر شود

طبق گفته Eiko Kano، یک استریمر محبوب ژاپنی که چندین بار در برنامه های تلویزیونی Capcom ظاهر شده است، توسعه دهنده قصد دارد نسخه بتای عمومی Street Fighter 6 را در این ماه منتشر کند. انتشار نسخه های بتای عمومی قبل از انتشار بازی های مبارزه ای غیرعادی نیست و از طرفی کپکام معمولا به بازیکنان این فرصت را می دهد که قسمت های کوتاهی از بازی را قبل از انتشار بازی های بزرگ خود تجربه کنند. از آنجایی که Street Fighter 6 قرار است در اوایل ژوئن منتشر شود، منطقی است که یک نسخه بتا عمومی در تاریخ اعلام شده برگزار شود. با این حال، برای دریافت اخبار رسمی باید منتظر بیانیه های کپکام باشیم.

طبق یک گزارش جدید، انتظار می‌رود کپکام نسخه بتای عمومی Street Fighter 6 را در این ماه منتشر کند.

Street Fighter 6 قرار است در تاریخ ۲ ژوئن سال جاری برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار Street Fighter 6 با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Capcom به تازگی نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 را منتشر کرده است و به نظر می رسد موفقیت بزرگی باشد. با این حال، ناشر ژاپنی به این امر راضی نیست و قصد دارد در ماه های آینده نیز به موفقیت خود ادامه دهد. یکی از پروژه های در دست توسعه کپکام، بازی مبارزه ای Street Fighter 6 است که قرار است در ماه ژوئن منتشر شود. اکنون، یک گزارش جدید ادعا می کند که گیمرها ممکن است این فرصت را داشته باشند تا نسخه بتای عمومی این بازی را در این ماه بررسی کنند.

بخوانید  AMD ادعا می کند Ryzen 7 7800X3D 7٪ بهتر از Core i9-13900K است.