بیمه اصلاحی بازگشت بازی Quantum Break به سرویس Gamepass


استودیو بازی سازی Remedy Entertainment به کاربران اطمینان می دهد که Quantum Break به سرویس Game Pass مایکروسافت بازخواهد گشت.

همانطور که احتمالا قبلاً می دانید، به تازگی تایید شده است که بازی Remedy’s Quantum Break که به طور رسمی در سال 2016 عرضه شد، این ماه Xbox Game Pass را ترک خواهد کرد. وقوع این اتفاق نگرانی‌هایی را در مورد آثار اختصاصی موجود در لیست بازی‌های انحصاری Xbox در سرویس مورد نظر ایجاد کرده است. سپس مایکروسافت اعلام کرد که این اتفاق به دلیل مشکلات مجوز و مجوز این بازی رخ داده است و این شرکت در تلاش است تا آنها را در پشت صحنه حل کند.

حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیوی Remedy که به عنوان سازنده این اثر شناخته می شود، بیانیه ای رسمی منتشر کرده و مجددا تاکید می کند که بازی سوم شخص علمی تخیلی آنها به دلیل برخی مجوزها که تمدید شده است، منقضی شده است. به طور موقت از Game Pass حذف شود.

صحنه اکشن Quantum Break

این استودیو اعلام کرد که Quantum Break به Game Pass بازخواهد گشت. با این حال، مانند مایکروسافت، استودیوی Remedy جزئیاتی در مورد زمان وقوع آن ارائه نکرد و گفت: “به محض بازگشت به شما اطلاع خواهیم داد. در هر صورت، طرفداران شوتر می توانند در نهایت مطمئن باشند که این اتفاق می افتد. [کوانتوم بریک] به Xbox Game Pass بازخواهد گشت.”

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این خلقت توسط سازندگان آثاری مانند مکس پین و الن ویک را تجربه کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  Xur امروز کجاست؟ (24 تا 28 فوریه) - آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur