انتشار Ghostrunner 2 در پاییز 2023

طی یک رویداد زنده که به مناسبت دومین سالگرد Ghostrunner برگزار شد، اعضای استودیوی One More Level اخیرا جزئیات جدیدی از نسخه دوم را فاش کردند. به گفته سازندگان، Ghostrunner 2 یک بازی بزرگتر و جاه طلبانه تر از نسخه اول خواهد بود و سازندگان سعی کرده اند با تکامل عظیم گیم پلی، راه های بیشتری برای پیشرفت بازیکنان ایجاد کنند. بازیکنان می توانند مانند نسخه اول انتظار گیم پلی چالش برانگیز و ترکیبی از پارکور و اکشن سریع را داشته باشند. به گزارش One More Level، در نسخه دوم شاهد داستان و شخصیت پردازی واضح تری هستیم. با این حال، گیم پلی تمرکز و اولویت اصلی Ghostrunner 2 باقی خواهد ماند.

سپس سازندگان تصاویر مفهومی جدیدی از بازی Ghostrunner 2 را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند که در آن می توان ابتدا نگاهی به برخی از محیط ها و شخصیت های بازی داشت و همچنین استودیو One More Level تایید کرد که این بازی در سه ماهه چهارم سال 2023 بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X. Xbox Series S منتشر خواهد شد. در همین حال، شرکت ناشر 505 Games اعلام کرده است که بازی Ghostrunner تاکنون بیش از 1.5 میلیون نسخه فروخته است.

Ghostrunner یک بازی کم‌کلید بود که پس از انتشار نقدهای مثبتی دریافت کرد و از نظر تجاری نیز موفق بود. این بازی که در سال 2020 منتشر شده است، گیم پلی سریع، چالش برانگیز و اکشن را در دنیای سایبرپانک به بازیکنان ارائه می دهد. بنابراین، طرفداران Ghostrunner از شنیدن اخبار بیشتر در مورد دنباله هیجان زده هستند. استودیوی One More Level به عنوان توسعه دهنده و ناشر 505 Games، بازی Ghostrunner 2 را در ماه می سال گذشته معرفی کرد.

بخوانید  مدیر عامل EA: Betrayed بازگشتی کاملا متفاوت و جدید خواهد داشت

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

استودیوی One More Level اعلام کرده است که Ghostrunner 2 در سه ماهه چهارم سال 2023 منتشر خواهد شد.