مدیر عامل EA: Betrayed بازگشتی کاملا متفاوت و جدید خواهد داشت

مدیر عامل EA، اندرو ویلسون، به عنوان ناشر بازی های Battlefield، در آخرین گزارش مالی شرکت به طرفداران قول داد که بازی های Battlefield بازخواهند گشت و زمانی که این اتفاق بیفتد، شاهد تغییرات بزرگی در بازی های سری خواهیم بود. ویلسون معتقد است که تیم سازنده بازی Battlefield این توانایی را دارد که این سری شوتر اول شخص را در آینده کاملاً جدید جلوه دهد.

تقریبا همه داستان Battlefield 2042 و راه اندازی ناامید کننده آن را می دانند. این بازی از جنبه های مختلف برای طرفداران این سری شوتر یک شکست کامل محسوب می شود. به حدی که حتی منجر به جدایی بسیاری از طرفداران بازی های این سری شد. اکنون به نظر می رسد EA بازخورد طرفداران را تجزیه و تحلیل کرده و تصمیم گرفته است بسیاری از عناصر تشکیل دهنده بازی های Battlefield را دوباره طراحی کند.

اندرو ویلسون، مدیر شرکت الکترونیک آرتز، درباره بازی های سری Battlefield گفت که هنوز امید زیادی به این سری دارند و بازگشتی کاملا جدید و متفاوت را رقم خواهد زد.

جزئیات در مورد معنای این تغییرات در بازی های Battlefield دقیقاً چه خواهد شد هنوز مشخص نیست. اما ویلسون در ادامه خاطرنشان کرد که هیچ تاریخی برای معرفی این تغییرات تعیین نشده است. اما کاملاً مسلم است که تیم مدیریت جدید میدان جنگ که یک توسعه دهنده با تجربه است Respawn و Call of Duty آموزش دیده، توانایی های بالایی برای این کار دارند.

بخوانید  با اولین کنترلر iOS با پشتیبانی کامل از USB-C آشنا شوید