امکان میزبانی یک رویداد جدید Xbox در زمستان امسال

در جدیدترین پادکست XboxEra، جف گراب گفت که منابع آگاه به او از احتمال برگزاری رویداد جدید ایکس باکس در سه ماهه اول سال 2023 اطلاع داده اند. وی با اشاره به اینکه مسائل زیادی وجود دارد که به صحت این ادعا اشاره می کند، گفت که او چنین نکرده است. از جزئیات این نمایش مطلع است، اما او در مورد یکی از بازی هایی که می گوید در این مراسم رونمایی می شود صحبت کرد.

پیش از این اعلام شده بود که مایکروسافت به دنبال یک همکاری استراتژیک بلند مدت با برخی از توسعه دهندگان برتر ژاپنی است. این غول نرم افزاری جهانی اخیراً یک آگهی استخدام برای “مدیر برنامه همکاری خلاق ژاپن” منتشر کرده است که بر همکاری استراتژیک با توسعه دهندگان برجسته بازی ژاپنی تمرکز خواهد کرد.

بازی Said یک پروژه جدید “Pentiment level” از استودیوهای بازی Xbox است که به معنی غیر AAA است شبیه کار استودیوهای مستقل است. گراب در ادامه اشاره کرد که این بازی توسط Obsidian ساخته نشده است، سپس فاش کرد که در واقع توسط Obsidian ساخته شده است. تانگو Gameworks است. این استودیو که در اوایل سال جاری کار بر روی Ghostwire: Tokyo را به پایان رساند، در حال کار بر روی اولین پروژه خود به عنوان یکی از استودیوهای شخص اول مایکروسافت است.

لوگوی استودیو Tango Gameworks

شایعاتی مبنی بر برگزاری رویداد جدید Xbox در سه ماهه اول سال 2023 وجود دارد که احتمالاً بازی جدید Tango Gameworks در آن معرفی خواهد شد.