امکان ادامه ریاست بابی کوتیک در صورت عدم تصاحب Activision Blizzard توسط مایکروسافت

با این حال، به نظر می رسد حداقل اگر خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نهایی نشود، Kotick همچنان به عنوان مدیر عامل آن شرکت باقی خواهد ماند. این ادعا اخیرا در گزارشی اختصاصی توسط مجله فاکس بیزینس مطرح شده است. به نقل از منابع نزدیک به اکتیویژن بلیزارد، این رسانه خبری می‌گوید که در حالی که مدیران شرکت مطمئن هستند خرید مورد تایید قرار می‌گیرد، اما اگر مایکروسافت نتواند این معامله را تکمیل کند، بابی کوتیک همچنان یک صنعت بازی قدرتمند خواهد بود. Activision همچنان رهبری بلیزارد را به عهده خواهد داشت. با این حال، گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که در صورت انجام این معامله، کوتیک احتمالا کنار خواهد رفت.

گزارش ها حاکی از آن است که اگر خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تایید نشود، بابی کوتیک در سمت خود باقی خواهد ماند.

بابی کوتیکمدیرعامل اکتیویژن بلیزارد سالهاست که یک چهره بحث برانگیز در صنعت بازی بوده است. به خصوص در ماه های اخیر جایگاه او در این شرکت بارها مورد سوال افکار عمومی قرار گرفته است. در میان گزارش های منتشر شده قبلی در مورد نقش این فرد در ایجاد یک محیط کاری ناسالم در اکتیویژن بلیزارد، اشاره شده بود که در صورت عدم بهبود وضعیت، کوتیک از سمت خود استعفا می دهد. اما او تاکنون در سمت خود باقی مانده است.

در خصوص خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، این دو شرکت در ماه های اخیر با موانع متعددی مواجه شده اند. تعدادی از تنظیم‌کننده‌ها در سراسر جهان، از جمله کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده، سازمان رقابت و بازار بریتانیا و کمیسیون اروپا، مخالفت خود را با این خرید ابراز کرده‌اند یا حداقل در مورد آسیب‌های احتمالی آن هشدار داده‌اند. بر اساس این گزارش، دو شرکت همچنان به موفقیت در انعقاد این قرارداد اطمینان دارند و تاکنون برخی از تحلیلگران مانند مایکل پچر آنها اعلام کردند که با وجود موانع ذکر شده، این معامله احتمالا تا اواسط می 2023 تکمیل خواهد شد.

بخوانید  آواتار 2 هنوز هم شماره 1 باکس آفیس آخر هفته چهارم، M3GAN شروع بزرگی دارد

بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر