هدف از تریلر جدید Wanted: Dead نشان دادن شخصیت ها و دنیای بازی است

در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که تریلر جدیدی از بازی اکشن استودیو Soleil Wanted: Dead منتشر شده است. این تریلر نگاهی اجمالی به دنیای بازی دارد و شخصیت هایی مانند اعضای واحد ضد زامبی و قهرمانان را نشان می دهد. استفانی جوستن راوی این تریلر، نقش ویویان نیمانسورردیت است.

استودیو Soleil تریلر جدیدی به نام Wanted: Dead را به اشتراک گذاشته است تا شخصیت ها و دنیای خود را به بازیکنان نشان دهد.

دانلود فیلم آپارات

110 Industries اخیراً تریلر دیگری برای نشان دادن دشمنان و باس های مختلف در Wanted: Dead منتشر کرده است. این بازی اکشن در تاریخ 25 بهمن (14 بهمن) برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.Xbox Series S برنامه ریزی شده است.

World of Wanted: Dead تاریک است. در این دنیای خیالی، یک جنگ جهانی به مفهوم ابرقدرت ها در سراسر جهان پایان داده است. در عوض، جهان اکنون توسط شرکت‌های چندملیتی خصوصی و بانک‌هایی مانند Dauer Synthetics اداره می‌شود که اساساً از پلیس هنگ کنگ برای تامین امنیت استفاده می‌کند. این بازی ماجراهای یک واحد مبارزه با زامبی ها به رهبری ستوان هانا استون را دنبال می کند که می خواهد دسیسه های یک شرکت را کشف کند.

واحد ضد زامبی متشکل از کورتز، داک، هرتزوگ، ویویان و ستوان استون است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا از سلاح های مختلف استفاده کنند. از مسلسل و تفنگ تهاجمی گرفته تا انواع نارنجک انداز. بیش از 80 نوع فینیشر برای کشتن دشمنان در بازی وجود دارد.

بخوانید  فرم نهایی Destiny 2 Exotic Armors به ​​شما امکان می دهد امتیازات را با هم ترکیب کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر