اطلاعات و تصاویر بازی Lego Racing 2K لو رفت

تصاویر و اطلاعات بیشتری از بازی معرفی نشده Lego Racing از جمله لوگوی این بازی با همکاری 2K Games منتشر شده است.

اطلاعات تکمیلی از بازی معرفی نشده Lego Racing از 2K Games فاش شد، این بار نام رسمی بازی و برخی تصاویر نیز فاش شده است. این پروژه Lego 2K Drive نام دارد و دارای مسابقات کوتاهی به سبک Mario Kart است. علاوه بر این، هنگام رانندگی دستگاه شما به طور خودکار تغییر می کند. اسکرین شات هایی از بازی در Reddit منتشر شده است که شامل لگوهای مختلف و عرصه های متعدد از جمله محیطی شبح وار و محیطی شبیه به غرب وحشی است.

لازم به ذکر است اولین بار در بهمن ماه بود در سال 2022 گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد توکی گیمز، ناشر سریال‌های محبوبی مانند WWE و NBA 2K، در حال همکاری با لگو برای ساخت یک مجموعه ورزشی است. قرار بود این همکاری با یک بازی فوتبال ساخته Sumo Digital، سازنده بازی Sackboy: A Big Adventure آغاز شود که قرار بود در کنار جام جهانی قطر منتشر شود، اما خبری از آن بازی نبود.

سپس صحبت از یک بازی مسابقه ای جهان باز بود که در سال 2023 توسط Visual Concepts، توسعه دهنده WWE 2K22 منتشر شد، که احتمالاً همان بازی ذکر شده در اخبار است. در نهایت گزارش حاکی از آن است که بازی سومی نیز در دست ساخت است. 2K Games هنوز به طور رسمی همکاری با لگو را اعلام نکرده است.

این همکاری همزمان با سرمایه گذاری عظیم لگو در بازار بازی صورت می گیرد. جایی که شاهد انتشار آثاری فراتر از بازی های مجوزدار معمولی مانند Lego Star Wars: The Skywalker Saga ساخته شده توسط استودیوی TT Games خواهیم بود. سال گذشته لگو از همکاری رسمی با Epic Games، سازنده بازی Fortnite خبر داد، اما نتیجه این همکاری هنوز مشخص نیست.

بخوانید  اعلام برندگان نخل طلای جشنواره کن 2023 برای فیلم آناتومی یک سقوط