لئوناردو دی کاپریو: قاتلان ماه گل اثر مارتین اسکورسیزی یک شاهکار است.

فیلم Killers of the Flower Moon با بودجه ای بالغ بر 200 میلیون دلار ساخته می شود و برای اکران در سال 2023 در اپل تی وی پلاس برنامه ریزی شده است. علاوه بر این، فیلم جدید اسکورسیزی قرار است در سینماهای پارامونت به نمایش درآید و این امکان وجود دارد که این فیلم در جشنواره فیلم کن در سال 2023 نمایش داده شود.

فیلم قاتلان ماه گل بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است دیوید گراند در حال ساخت است که در سال 2017 اکران شد، اما فیلمنامه این فیلم نسبت به منبع اصلی خود تغییراتی داشته است، از جمله نقش لئوناردو دی کاپریو. وقایع این فیلم در اوکلاهاما در دهه 1920 اتفاق می افتد. اریک راثنویسنده فیلم هایی مانند فارست گامپ و پرونده عجیب بنجامین باتن، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده گرفته است.

وست به ددلاین گفت: قبل از اینکه به اینجا بیاییم، من و لئو قرار ناهار داشتیم و درباره این فیلم صحبت کردیم. او به من گفت جکی، فکر می کنم ما روی یک شاهکار کار کرده ایم. فکر می کنم خیلی کم پیش می آید که چنین چیزی بگوید. لئو از زمانی که در کودکی وارد دنیای سینما شده است، این کلمات را به راحتی بیان نکرده است.

Killers of the Flower Moon در حال حاضر در مرحله پس از تولید است و اکنون در مرحله نهایی است اخبار سینما و تلویزیون، یکی از کارگردانان فیلم درباره تفسیر جالب ستاره اصلی فیلم صحبت کرد. ژاکلین وست، طراح لباس ماه کامل، که قبلاً با لئوناردو دی کاپریو در فیلم The Revenant کار کرده بود، به مؤسسه فیلم دوحه گفت که با این بازیگر گفت‌وگو کرده و فکر می‌کند که Killers of the Flower Moon شاهکاری است و ارزش انتظار را دارد.

بخوانید  PlayStation Showcase May 2023: The Biggest Games And Announcements

مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دیکاپریورابرت دنیروجسی پلمونز، لیلی گلدستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایزبل، استرجیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شفرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم قاتلان ماه گل حضور دارند. مارتین اسکورسیزی کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

لئوناردو دی کاپریو معتقد است فیلم قاتلان ماه گل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی که او در آن بازی کرد شاهکار است.