اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال مجله بازار | 1gamer

آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. همان­طور که پیش­تر عرض کردیم پولی است که درون بازی کالاف دیوتی می­باشد که با آن می­توانید امکانات مورد نظر در بازی را خریداری کنید و با آن شخصی سازی هم انجام دهید. تو بازی‌های بتل رویال قانون، قانون جنگله، بازیکن باید بکشه تا کشته نشه، باید غارت کنه تا زنده بمونه و به نظرم این اتفاق روی رفتار بازیکن در جامعه اثر میزاره. سرعت زیاد بازی و اتفاقاتی که خیلی سریع تو بازی میوفته به بچه ها خیلی استرس وارد میکنه و خیلی هم پرخاشگرشون میکنه جوری که کوچک ترین اتفاق سریع باعث داد و فریاد و پرخاش میشه. با به پایان رسیدن مرحل نصب نرم افزار، صفحه اصلی بازی برای شما نمایش داده خواهد شد.

کالاف دیوتی: وارزون (منطقه جنگی)

این یعنی حالا هر کسی که به یک گوشی هوشمند متوسط یا بهتر دسترسی داشته باشد می‌تواند به تجربه این بازی بپردازد و تعداد بازیکنان وارزون حتی از قبل هم بیشتر می‌شود. سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎ در کامپیوتر با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک ۹۷۰ شروع می شود. مانند دیگر بازی‌های بتل رویال مانند پابجی سوار یک هواپیما می شوید و روی نقشه ای که شامل بسیاری از نقشه های خاطره انگیز بازی های قبلی است فرود خواهید آمد .در ابتدا فقط یک اسلحه کمری همراه خواهید داشت.

۱۰+۱ نکته برای این که در حالت DMZ وارزون ۲ بیشتر زنده بمانید!

شما با ورود به صفحه مخصوص این بازی در فروشگاه پلی، می توانید وضعیت و شرایط آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت ورود به نسخه پیش ثبت نام، جزو اولین کسانی باشید که این بازی را تجربه می کنند. در کالاف دیوتی وارزون، همه‌چیز در مورد نبرد تعداد زیادی از بازیکن‌ها در نقشه وردانسک‌ با یکدیگر است. در وارزون موبایل تا سقف ۱۲۰ بازیکن می‌توانند در یک مسابقه حضور پیدا کنند و با یکدیگر به نبرد بپردازند.

بخوانید  خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

بیایید تا کارمان را با بررسی اولیه وارزون موبایل شروع کنیم. بازی وارزون موبایل یکی از مورد انتظار قرار گرفته ترین بازی های جهانی به حساب می آید که به تازگی معرفی شده است. اولین بازی این شرکت که تجربه خوبی نبود و با داشتن باگ ها و مشکلات مختلف، خیلی راحت به فراموشی سپرده شد. ولی، اخیرا این شرکت با معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل نسبت به بهبود وضعیت بازار و کسب تجربه اقدام کرده است. این شرکت پس از دریافت اطلاعات مورد نیازش، پروژه وارزون موبایل را استارت زده است. توجه داشته باشید که اکتیویژن به تنهایی وارزون موبایل را تولید نمی کند.

  • عناوینی مانند Modern Warfare ، Black Ops Cold War، Vanguard و Warzone طرفداران خوبی دارند.
  • به‌علاوه، توسعه‌دهنده‌ها جوایزی را برای کسانی که Pre-register را انجام می‌دهند درنظر گرفته‌اند.
  • با اینکه هنوز خبری از نحوه دانلود وارزون موبایل در دسترس نیست، احتمال ادغام شدن کالاف دیوتی موبایل با این بازی وجود دارد.
  • با کمک آن‌ها می‌توانید اسلحه‌های خود را ارتقا دهید، کاموهای جدید را باز کنید و پیشرفت‌هایی داشته باشید که همزمان در دیگر بازی‌های کالاف ثبت می‌شوند.
  • در این بازی به عنوان یک بازی بتل رویال، بازیکن مدام در معرض خطر است و از هر کجا ممکن است که هدف قرار گیرد.

در میدان نبرد هم مجله خبری یک گیمرکن با انسان واقعی در ارتباط است با تمام هوشمندی‌ها و خطاهای ممکن ولی بازیکنان تازه‌وارد نبرد سختی در برابر بازیکنان کارکشته‌ی این بازی دارند. این نقشه دارای موارد بسیار زیادی از جمله چندین دایره مختلف و دشمنان با هوش مصنوعی است. موتور انیمیشن سازی وارزون ۲ نیز با موتور جنگاوری مدرن ۲ یکی بوده و به همین دلیل گرافیک بسیار بالایی دارد. نکته جالبی که در تریلر بازی نشان داده شد حالت سندباکس موجود در آن است.

بخوانید  کالاف دیوتی وارزون تاریخچه شرکت و بازی | 1gamer

مرحله یازدهم؛ تایید قوانین برای ورود به بازی

تحریریه مجله بازی یک گیمر