اسکارلت جوهانسون قرار است در فیلم جدید دنیای ژوراسیک بازی کند

اسکارلت جوهانسون در حال مذاکره رسمی با یونیورسال برای حضور در آن است بازی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک.

ماه گذشته خبری منتشر شد اسکارلت جوهانسون پیشنهاد بازی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک و اکنون در جدیدترین فیلم خود را دریافت کرده است. اخبار سینما و تلویزیوناین بازیگر قرار است در یک سریال پرطرفدار دیگر ظاهر شود. هالیوود ریپورتر تایید کرد که اسکارلت جوهانسون در حال مذاکره با یونیورسال برای حضور در فیلم جدید دنیای ژوراسیک است و او قرار است نقش اصلی این فیلم علمی تخیلی را بازی کند.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما باک می گوید که جنیفر لارنس، که قبلا در فرانچایز مردان ایکس و بازی های گرسنگی ظاهر شده بود، اولین انتخاب یونیورسال برای فیلم جدید دنیای ژوراسیک بود، اما او آن را رد کرد. . گرت ادواردز، کارگردان هیولاها، گودزیلا، روگ وان: داستان جنگ ستارگان و خالق، کارگردانی فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد.

لوگوی قسمت جدید دنیای ژوراسیک

دیوید کیپ وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد. کاپ پیش از این فیلمنامه‌های Jurassic Park و Jurassic Park: The Lost World را نوشته بود که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده‌اند. تولید قسمت جدید دنیای ژوراسیک در ژوئن سال جاری آغاز خواهد شد. اسپیلبرگ که دو دنباله اول پارک ژوراسیک را کارگردانی کرد، همچنین تهیه کننده اجرایی فیلم جدید دنیای ژوراسیک از طریق Amblin Entertainment است.

جوهانسون در سال 2023 در فیلم سیارک ها و فیلم ستاره شمالی ظاهر شد و در سال 2024 شاهد حضور او در فیلم پروژه آرتمیس و انیمیشن Transformers One خواهیم بود. جوهانسون که در سال‌های اخیر بیشتر به خاطر بازی در دنیای سینمایی مارول و بلک ویدو شناخته می‌شود، در سال 2021 به کار خود در MCU به عنوان بیوه سیاه پایان می‌دهد. جوهانسون قبلاً دو بار برای نقش‌هایش در فیلم‌های Marriage Story و Jojo Rabbit نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. .

بخوانید  کرستن دانست از مرد عنکبوتی می‌گوید که فیلم ابرقهرمانی دیگری می‌سازد «چون ما پول زیادی می‌گیریم»

فیلم جدید Jurassic World قرار است در تاریخ 2 ژوئیه 2025 اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر