استیون یون برای نقش کلیدی به بازیگران Thunderbolts مارول پیوست

استیون ین بیشتر برای بازی در نقش گلن در سریال مردگان متحرک شناخته می شود، اما او اولین نامزدی اسکار خود را برای بازی در فیلم Minari به دست آورد. از دیگر آثار ین می توان به فیلم Okja، فیلم Mayhem، I Origins، فیلم Sorry to Bother You، فیلم Burning، فیلم The Humans، فیلم Nope، انیمیشن Voltron: Legendary Defender، Trollhunters: Tales of Arcadia، انیمیشن فضای نهایی، 3Below: Tales of اشاره کرد. انیمیشن Arcadia، انیمیشن Tuca & Bertie و انیمیشن Invincible ذکر شد.

مارول استودیو Thunderbolts را می‌سازد که قرار است فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را به پایان برساند. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که استیون یون پس از قرارداد با مارول استودیوز به جمع بازیگران فیلم Thunderbolts اضافه شد، اما اطلاعاتی در مورد نقش این بازیگر در دسترس نیست. به گفته منابع Deadline، ین نقش کلیدی در فیلم Thunderbolts دارد و همچنین ممکن است شاهد بازگشت او در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول باشیم.

مقاله مرتبط:

ژاک شرایر وی با تجربه کارگردانی فیلم Robot & Frank و فیلم Paper Towns کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. وی همچنین مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم صاعقه را بر عهده دارد. اریک پیرسون با داستان فیلمنامه نویسی از Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره تاریخچه و رویدادهای Thunderbolts در دسترس نیست. فیلمبرداری و تولید Thunderbolts قرار است در ژوئن 2023 آغاز شود.

استیون یون بازیگر مردگان متحرک و بازی Minari برای ایفای نقش کلیدی به جمع بازیگران سریال Thunderbolts اضافه شد.

بخوانید  توضیح لغو E3 2023 | اخبار گیم اسپات
اعضای گروه Thunderbolts در هنر مفهومی فیلم Thunderbolts

Thunderbolts برای اکران در 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است. علاوه بر این، استیون ین اخیرا در فیلم Mickey 17 به کارگردانی بونگ جون هو و فیلم Love Me بازی کرده است.

فلورانس پوگ در نقش یلنا بلوا، سباستین استن مانند باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستانی، راسل سفید به عنوان جان واکر با نام مستعار مامور ایالات متحده، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکف با نام مستعار Red Guardian، هانا جان کامن به عنوان یک روح، اولگا کوریلنکو در نقش مدیر پروژه، جولیا لوئیس دریفوس مثل ولنتاین، هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس و حوا ادبیریاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم صاعقه حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.