آگهی تلویزیونی Marvel’s Spider-Man 2 با تمرکز بر انتشار پاییز 2023


تبلیغات تلویزیونی جدید Marvel’s Spider-Man 2 که از ESPN استرالیا پخش می شود، آغاز انتشار تجاری این بازی است.

بازیکنان کنسول PS5 سونی می‌توانند انتظار بازی‌های انحصاری زیادی را در سال 2023 داشته باشند. نکته جالب این است که بسیاری از این آثار توسط استودیوهای شخص اول سونی ساخته نمی‌شوند. از میان آثار خود استودیو PS، تاکنون تنها بازی Marvel’s Spider-Man 2 استودیوی Insomniac برای عرضه در سال جاری تایید شده است که مطمئناً سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

در دسامبر 2022 استودیو Insomniac و سونی تایید کردند که Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز سال 2023 منتشر خواهد شد. حال طبق گزارش یکی از کاربران در Reddit، به نظر می رسد بازاریابی این بازی ابرقهرمانی با پخش آغاز شده است. یک تبلیغ زنده تلویزیونی کوتاه در شبکه ESPN در استرالیا. این تبلیغ در نگاه اول به عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 در بهار اشاره دارد. اما باید به خاطر داشت که بهار در استرالیا شامل ماه های سپتامبر، اکتبر و نوامبر می شود. پاییز در ایالات متحده از 22 یا 23 سپتامبر آغاز می شود و در 21 یا 22 دسامبر به پایان می رسد.

یوری لونتالاو که در نقش مرد عنکبوتی/پیتر پارکر در بازی‌های مرد عنکبوتی بازی کرده بود، اخیراً گفته است که استودیوی Insomniac Games مطمئن است که Marvel’s Spider-Man 2 را به موقع برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد کرد. Marvel’s Spider-Man 2 در حال حاضر برای کنسول PS5 سونی در حال توسعه است.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین بازی های ایکس باکس 2022