آژانس راتین، استاد بازاریابی دیجیتال

راتین در مسیر دستیابی به اهداف بلندمدت خود، با پیوستن به گروه همکاران تخصصی گوگل و افتتاح دفتر بین المللی آژانس راتین در استانبول ترکیه، وارد فاز دوم توسعه خود به عنوان یکی از قطب های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال کشور شده است. راتین هم اکنون پشت دروازه های اروپا خدمات خود را به کشورهای مختلف منطقه مانند روسیه، ترکیه، کشورهای تازه استقلال یافته آسیای میانه و کشورهای حوزه خلیج فارس ارائه می کند.

همانطور که مشاهده کردید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باید ویژگی های زیادی داشته باشد تا بتواند همراهی کامل و موثر برای هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت و اهداف باشد.

نزدیک به شانزده سال پیش، بسیاری از شرکت‌ها و شرکت‌های بزرگ در ایران به شدت نگران تبلیغات حرفه‌ای و شناخت برند خود توسط مشتریان بودند، به‌ویژه در زمینه تبلیغات جدید مانند گوگل ادز و تبلیغات بر اساس نتایج موتور جستجو.

با افتتاح دفتر بین المللی راتین در ترکیه، با وجود تحریم های بین المللی و عدم دسترسی به بسیاری از خدمات بین المللی در ایران، رکورد راتین در اهداف فروش گوگل خیلی سریع آغاز شد.

راتین با تیمی جوان، با انگیزه، متخصص و مصمم قصد داشت نیاز روزافزون بازاریابی دیجیتال در بازار کسب و کار ایران را برآورده کند.

حرفی برای گفتن داشته باشند که توسط افراد بزرگ در بازار خریدار بر اساس تجربه، تخصص و اعتبار آنها خریداری شود.

  • داشتن تیمی متشکل از جوانان پویا با دانش به روز و همچنین افراد باتجربه ای که هوس های بازار را تجربه کرده اند قطعا کلید موفقیت آژانس دیجیتال مارکتینگ و عاملی برای اطمینان مشتریان خواهد بود.
  • ارائه خدمات در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ و پوشش حرفه ای هر چیزی که مشتریان به آن مراجعه می کنند.
  • به یاد داشته باشید که اعداد هرگز دروغ نمی گویند! یک آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ موفق مطمئناً آمار موفقیت خود را دقیقاً جلوی چشمان شما نمایش می دهد. زیرا این اعداد مایه افتخار یک مجموعه هستند.
  • و ….
بخوانید  نقد سریال پوست شیر | پایان راضی کننده؟

جایی که نتایج حرف اول را می زند و سال هاست مشتریان بزرگ و برندهای برتر ایرانی راحت هستند.

البته بسیاری از تکنیک‌های مورد اعتماد آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین به یک ارزش سازمانی بدون تغییر و ثابت تبدیل شده‌اند و ما همچنان به آن‌ها معروف هستیم.

ما می دانیم که شما چگونه باید باشید، چگونه باید رفتار کنید و چگونه باید از مشتری حمایت کنید تا اعتماد او را جلب کنید.

به همین دلیل است که مشتریان ما همیشه از نتایجی که به دست می آورند راضی هستند.

همه چیزهایی که یک آژانس بازاریابی دیجیتال برای ایجاد اعتماد باید داشته باشد

مردی که در دفتر راتین لایک نشان می دهد

خلاصه ای از تجربیات نزدیک به دو دهه فعالیت راتین در اکوسیستم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ ایران:

  • یک داستان واقعی از تجربیات و موفقیت های خود داشته باشند و بتوانند آن را تعریف کنند.
  • همه چیز باید شفاف باشد و صداقت نمایندگی در بازار مشخص شود.
  • آنها باید درک خوبی از مشتریان و جامعه هدف در رده های مختلف بازار داشته باشند.
  • آنها باید آنقدر به خود اطمینان داشته باشند که با شجاعت تمام نظرات و نظرات دیگران را به اشتراک بگذارند.
  • آنها باید همیشه خدمات درجه یک را به مشتری ارائه دهند و به دلیل کیفیت، سرعت و حرفه ای بودنشان شناخته شوند.
  • آنها باید رزومه همکاری با شرکت های برتر و برتر را داشته باشند و گام های بلندی در جهت تحول و توسعه بازار برداشته باشند.
  • آنها باید بهترین روش ها و فرآیندهای عمل و عملکرد را در بین رقبای خود داشته باشند.
  • پشتیبانی عالی با تیمی آموزش دیده در زمینه فنی، مالی و رضایت مشتری برای یک آژانس موفق ضروری است. آنها باید بتوانند همیشه با کمترین اصطکاک و بیشترین کارایی با مشتری در تماس باشند.
  • یک آژانس موفق باید شماره یک باشد. به قول معروف باید «بدنام» باشند.
بخوانید  Hasbro امیدوار است بازی بعدی Baldur's Gate قبل از سال 2050 در اینجا باشد

این یک معرفی نامه برای یکی از موفق ترین و قدیمی ترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران است.

به همین منظور چک لیستی از آنچه برای جلب اعتماد جامعه مشتریان دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای ایرانی در سطوح مختلف لازم است را آماده کرده ایم.

نیازی که اکنون با توسعه پلتفرم های دیجیتال مختلف به یک نیاز همیشگی برای هر شرکتی تبدیل شده است.

راتین و تا دروازه های اروپا تکثیر می شود

گزارش پایان اطلاعیه

این روزها نمی توان به انبوه همکاران قدیمی و جدید در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال اعتماد کرد.

باید بتوانید به آنها اعتماد کنید و با ایجاد همکاری موفق بین سازمانی قدم به قدم به موفقیت نزدیک شوید و به نتایج عالی و در نهایت سودآوری و فروش بیشتر دست یابید.

راتین و دفتر مرکزی تهران این نمایندگی که از سال 1386 با هدف رشد و توسعه تبلیغات تخصصی و حرفه ای آغاز به کار کرده بود هنوز افتتاح نشده بود.

در عصری که کمترین هزینه و عملکرد هر فرد در تیم شما اهمیت دارد، باید چشمان خود را حفظ کنید و یک چک لیست برای بررسی معیارهای مهم در آژانس بازاریابی دیجیتال داشته باشید.

در سال 1400 و به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس راتین، با افتتاح دفتر جدید این نمایندگی در مشهد، به عنوان یکی از مراکز علمی و فناوری کشور و کشور، گامی دیگر در جهت گسترش خدمات راتین برداشتیم. زادگاه بسیاری از استارت آپ های برتر ایرانی.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

بخوانید  12 دقیقه گیم پلی Need For Speed ​​Unbound

و با حضور راتین در سه شهر بزرگ ملی و بین المللی و با همراهی مشتریان معروف و وفادار راتین، 16 سال است که خیال شما را از تبلیغات، خدمات دیجیتال مارکتینگ و کارایی کسب و کار راحت می کنیم.

راتین در سال 2018 علاوه بر تمامی بحران های ملی و بین المللی، اما با برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق مدیریت آژانس راتین و تیم همراه آن، به یکی از همراهان قدرتمند گوگل در خاورمیانه تبدیل شده و نشان داده است که حتی در بخش خصوصی بدون دسترسی به منابع مالی دولتی شرکت یک تیم جوان و پویا با رهبری هوشمند هنوز هم می تواند رویدادهای عالی و پایدار ایجاد کند.

راتین، یک آژانس تبلیغاتی در سراسر ایران

زنی پشت شیشه ایستاده و یک فنجان طلایی در دست دارد

راتین، داستان یک شروع خوب و یک عاقبت عالی!

آژانس راتین او سال ها در زمینه بازاریابی و فروش کار کرده است. راتین بیش از 16 سال است که مشاور بازاریابی و فروش ده ها برند برتر ایرانی است. او بهترین و موفق ترین کمپین های تبلیغاتی را اجرا کرده و رزومه موفقی در راه اندازی سایت ها و فروشگاه های تجاری برای شرکت های مختلف و طراحی سئو دارد. به همین دلیل است که راتین نبض بازار و رگ های مشتریان در زمینه های مختلف تجاری را می شناسد.

ما فقط یک هدف داریم، اینکه شما احساس راحتی کنید

اکنون در کنار یک برنامه مستند و بلندمدت برای حضور در اکوسیستم دیجیتال شرق، شاهد حضور قوی راتین در منطقه ای به وسعت شرق تا غرب ایران و منطقه هستیم.

حالا، به نظر شما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چه چیزی باید داشته باشد تا قابل اعتماد باشد و شما را متقاعد کند که با آنها قرارداد ببندید؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر