راتین در مسیر دستیابی به اهداف بلندمدت خود، با پیوستن به گروه همکاران تخصصی گوگل و افتتاح دفتر بین المللی آژانس راتین در استانبول ترکیه، وارد فاز دوم توسعه خود به عنوان یکی از قطب های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال کشور شده است. راتین هم اکنون پشت دروازه های اروپا خدمات خود را به کشورهای مختلف منطقه مانند روسیه، ترکیه، کشورهای تازه استقلال یافته آسیای میانه و کشورهای حوزه خلیج فارس ارائه می کند.
همانطور که مشاهده کردید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باید ویژگی های زیادی داشته باشد تا بتواند همراهی کامل و موثر برای هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت و اهداف باشد.
نزدیک به شانزده سال پیش، بسیاری از شرکتها و شرکتهای بزرگ در ایران به شدت نگران تبلیغات حرفهای و شناخت برند خود توسط مشتریان بودند، بهویژه در زمینه تبلیغات جدید مانند گوگل ادز و تبلیغات بر اساس نتایج موتور جستجو.
با افتتاح دفتر بین المللی راتین در ترکیه، با وجود تحریم های بین المللی و عدم دسترسی به بسیاری از خدمات بین المللی در ایران، رکورد راتین در اهداف فروش گوگل خیلی سریع آغاز شد.
راتین با تیمی جوان، با انگیزه، متخصص و مصمم قصد داشت نیاز روزافزون بازاریابی دیجیتال در بازار کسب و کار ایران را برآورده کند.
حرفی برای گفتن داشته باشند که توسط افراد بزرگ در بازار خریدار بر اساس تجربه، تخصص و اعتبار آنها خریداری شود.
- داشتن تیمی متشکل از جوانان پویا با دانش به روز و همچنین افراد باتجربه ای که هوس های بازار را تجربه کرده اند قطعا کلید موفقیت آژانس دیجیتال مارکتینگ و عاملی برای اطمینان مشتریان خواهد بود.
- ارائه خدمات در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ و پوشش حرفه ای هر چیزی که مشتریان به آن مراجعه می کنند.
- به یاد داشته باشید که اعداد هرگز دروغ نمی گویند! یک آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ موفق مطمئناً آمار موفقیت خود را دقیقاً جلوی چشمان شما نمایش می دهد. زیرا این اعداد مایه افتخار یک مجموعه هستند.
- و ….
جایی که نتایج حرف اول را می زند و سال هاست مشتریان بزرگ و برندهای برتر ایرانی راحت هستند.
البته بسیاری از تکنیکهای مورد اعتماد آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین به یک ارزش سازمانی بدون تغییر و ثابت تبدیل شدهاند و ما همچنان به آنها معروف هستیم.
ما می دانیم که شما چگونه باید باشید، چگونه باید رفتار کنید و چگونه باید از مشتری حمایت کنید تا اعتماد او را جلب کنید.
به همین دلیل است که مشتریان ما همیشه از نتایجی که به دست می آورند راضی هستند.
همه چیزهایی که یک آژانس بازاریابی دیجیتال برای ایجاد اعتماد باید داشته باشد
خلاصه ای از تجربیات نزدیک به دو دهه فعالیت راتین در اکوسیستم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ ایران:
- یک داستان واقعی از تجربیات و موفقیت های خود داشته باشند و بتوانند آن را تعریف کنند.
- همه چیز باید شفاف باشد و صداقت نمایندگی در بازار مشخص شود.
- آنها باید درک خوبی از مشتریان و جامعه هدف در رده های مختلف بازار داشته باشند.
- آنها باید آنقدر به خود اطمینان داشته باشند که با شجاعت تمام نظرات و نظرات دیگران را به اشتراک بگذارند.
- آنها باید همیشه خدمات درجه یک را به مشتری ارائه دهند و به دلیل کیفیت، سرعت و حرفه ای بودنشان شناخته شوند.
- آنها باید رزومه همکاری با شرکت های برتر و برتر را داشته باشند و گام های بلندی در جهت تحول و توسعه بازار برداشته باشند.
- آنها باید بهترین روش ها و فرآیندهای عمل و عملکرد را در بین رقبای خود داشته باشند.
- پشتیبانی عالی با تیمی آموزش دیده در زمینه فنی، مالی و رضایت مشتری برای یک آژانس موفق ضروری است. آنها باید بتوانند همیشه با کمترین اصطکاک و بیشترین کارایی با مشتری در تماس باشند.
- یک آژانس موفق باید شماره یک باشد. به قول معروف باید «بدنام» باشند.
این یک معرفی نامه برای یکی از موفق ترین و قدیمی ترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران است.