آنیا تیلور-جوی نصیحتی را که نیکلاس هولت برای فوریوسا به او داده است به اشتراک می گذارد

اواخر امسال، آنیا تیلور جوی نقش یک Furiosa جوان را بازی می کند، نقشی که اولین بار توسط شارلیز ترون در Mad Max: Fury Road بازی شد. قبل از اینکه تیلور جانسون به Furiosa: A Mad Max Saga بپیوندد، به دوستش و همبازی خود در The Menu، نیکلاس هولت، که تقریباً یک دهه پیش در Fury Road ظاهر شد، روی آورد.

تیلور جوی به توتال فیلم گفت: «این فیلم‌ها جانوران بزرگ و عظیم‌الجثه‌ای هستند، و این نوعی سینماست که در آن همه چیز به‌طور جراحی کنار هم چیده می‌شود که می‌توان کمی در آن احساس گم شدن کرد.» وقتی به هولت رفت، او به او توصیه صریح کرد: “به جورج اعتماد کن.”

جورج میلر کارگردان، فرانچایز Mad Max را در سال 1979 ساخت و بازگشت او در Fury Road به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن تمام دوران ستایش شد. برای درک بهتر دنیای میلر، تیلور جوی اضافه کرد که او “10 دقیقه اول Fury Road را بارها و بارها تماشا خواهد کرد.”

تیلور جوی قبلا در مورد یک سکانس اکشن 15 دقیقه ای در Furiosa صحبت کرده بود که فیلمبرداری آن 78 روز طول کشید. اما به گفته این بازیگر، کل صحنه برای رشد شخصیت او بسیار مهم بود.

تیلور جوی گفت: “من و جورج در مورد اینکه چرا این مجموعه خاص اینقدر طولانی شد، گفتگوهای زیادی داشتیم.” “این به این دلیل است که شما در طول یک نبرد انباشته ای از مهارت ها را می بینید، و این بسیار مهم است که بدانید Furiosa چقدر باهوش است، اما همچنین شجاعت او را درک کنید. این طولانی ترین سکانسی است که ما هرگز فیلمبرداری نکرده ایم.”

بخوانید  برنامه تلویزیونی انحصاری آمازون Fallout برای پیش‌سفارش در دسترس است، اما عرضه بسیار محدود است

Furiosa: A Mad Max Saga از جمعه 15 می در سینماها اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر