آزمایش تاج خورشیدی نامحدود رانندگی به سال 2024 موکول شد


متأسفانه، بازی Test Drive Unlimited Solar Crown بار دیگر به تعویق افتاده است و این بار قرار است سال آینده منتشر شود.

آخرین خبری که از بازی Test Drive Unlimited Solar Crown شنیدیم تاخیر در انتشار این بازی مسابقه ای بود. این تا سال 2023 بود. متاسفانه باز هم اخبار ناخوشایندی از این بازی ویدیویی منتشر شده است. این بار تاریخ انتشار آن به سال 2024 به عقب کشیده شده است.

البته شایان ذکر است که این تاخیر برای عرضه مجدد نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی نیست و ظاهرا استودیو KT Racing به زمان بیشتری برای توسعه آن اثر نیاز دارد. نکته جالب این است که بازی بی سر و صدا به تعویق افتاد و این تاخیر توسط استودیوی سازنده و یا Nacon ناشر آن اعلام نشد.

در عوض، طی آخرین گزارش مالی نیکون، Test Drive Unlimited Solar Crown برای انتشار بین فوریه و مارس 2024 فهرست شد. مسئله دیگر این است که پلتفرم‌های Xbox One و PlayStation 4 هنوز در این سند قابل مشاهده هستند. با این حال، ممکن است خطایی رخ داده باشد. چرا که نسخه های نسل قبلی بازی در سال گذشته کنسل شده بودند.

بازی If Test Drive Unlimited Solar Crown اوایل سال آینده برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می شود که تقریبا 4 سال پس از معرفی آن به دست گیمرها می رسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 Adds Outlines Around Enemies And Teammates In New Test