آخرین DLC Sims 4 به شما امکان سفارشی کردن نوزادان را می دهد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

EA DLC جدیدی با محوریت نوزادان را در سیم کارت خود معرفی کرده است. سیمز 4. با DLC بعدی، تعاملات جدیدی با آنها خواهید داشت، می‌توانید کودک خود را به طور کامل سفارشی کنید و موارد دیگر.

به لطف DLC Growing Together، می توانید از ویژگی جدیدی به نام Science Baby استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که از “مواد ژنتیکی” استفاده کنید و از طریق اعمال علمی بچه دار شوید، اما اگر این مورد برایتان جالب نیست، همیشه می توانید از Create-a-Sim استفاده کنید. در Create-a-Sim، می‌توانید با انتخاب لباس‌ها، مدل مو، ویژگی‌ها و موارد دیگر، نوزادان خود را به‌طور کامل سفارشی کنید. همچنین می توانید اتاق کودک آنها را با طیف وسیعی از مبلمان و دکوراسیون به طور کامل سفارشی کنید.

بسته الحاقی Growing Together در تاریخ 16 مارس در دسترس خواهد بود.
بسته الحاقی Growing Together در تاریخ 16 مارس در دسترس خواهد بود.

DLC آینده راه های جدیدی را برای بازی و مراقبت از کودک شما با استفاده از ایستگاه تعویض و تشک بازی کودک معرفی می کند. علاوه بر این، تعامل با نوزادان اکنون اهمیت بیشتری خواهد داشت، زیرا به آنها اجازه می دهد وابستگی های قوی تری ایجاد کنند. با انجام این کار، کودک ویژگی های پاداش منحصر به فردی را دریافت می کند که باعث افزایش آمار آنها برای ایجاد روابط سالم در حین رشد می شود.

بازی Sims 4 رایگان است و بسته الحاقی Growing Together در تاریخ 16 مارس در دسترس خواهد بود.

بخوانید  انتشار هر دو هفته یکبار محتوای جدید بازی Diablo Immortal

برای اطلاعات بیشتر در مورد The Sims 4، داستان ما را در مورد چگونگی بازسازی یک مکان نمادین در The Last of Us توسط یک طرفدار بررسی کنید.