انتشار هر دو هفته یکبار محتوای جدید بازی Diablo Immortal

بتل‌پس پولی اول با نام Empowered Battle Pass تمامی رتبه‌های نسخه رایگان را شامل شده و در عین حال قدرتمندتر شده است؛ بدین معنا که در هر رتبه جوایز بیشتری به بازیکن اعطا می‌کند. خریداران می‌توانند به تزئین اسلحه طلاکاری شده Aspect of Justice در رتبه اول و تزئین محافظ درخشان Aspect of Justice در رتبه چهل دست پیدا کنند.

بلیزارد نحوه عرضه محتوای جدید بازی Diablo Immortal را اعلام کرده است که شامل برنامه‌ریزی برای عرضه محتوای جدید در هر دو هفته یکبار است.

بتل‌پس غیررایگان دوم با نام The Collector’s Empowered Battle Pass شامل تمامی جوایز و رتبه‌های بتل‌پس پولی اول شده اما در عین حال محتوایی نظیر قاب آواتار Aspect of Justice، آیتم تزئینی Portal و ترقی ده رتبه‌ای می‌شود که همگی از همان ابتدای خرید در دسترس خواهند بود. فصل سوم این اثر تا ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) در دسترس خواهد بود.

لینک دانلود ویدئو از آپارات

بتل پس فصل سوم Diablo Immortal

در یک نوشته وبلاگی، استودیو بلیزارد اعلام کرده است محتویات جدید بازی Diablo Immortal به دو صورت خواهد بود: حالت اول آپدیت‌های کوچک که شامل فصل‌های بتل‌پس و مناسبت‌ها و قابلیت‌های درون بازی است و حالت دوم آپدیت‌های عظیم که محتویاتی نظیر قابلیت‌های جدید گیم‌پلی و توسعه‌دهنده‌های رایگان داستانی است. این شرکت می‌گوید:

فصل سوم شامل تهاجم‌های روزانه Wrathborne در ساعت ۱۲ شب به وقت سرور خواهد بود که بازیکنان با شکست دادن شیاطین، به تجهیزات جانبی دسترسی خواهند داشت و سه فردی که بیشترین ضربه (Damage) را به دشمنان وارد کنند، شش Enchanted Dust هم دریافت خواهند کرد. رویداد July’s Hungering Moon هم از ۲۱ تا ۲۴ مرداد (۱۲ تا ۱۵ اوت) بازخواهد گشت.

بخوانید  فروشگاه اینترنتی دیابلو 4 تنها اقلام آرایشی و بهداشتی را عرضه خواهد کرد

بلیزارد در روز ۸ مرداد (۳۰ ژوئیه) اعلام کرد بازی نامبرده پس از عرضه در ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های همراه بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده است. نسخه موبایلی Diablo Immortal تنها در ۸ هفته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است که این آمار توسط شرکت Sensor Tower اعلام شده است.



منبع

آپدیت فصل سوم و بتل‌پس جدید بازی Diablo Immortal با نام Aspect of Justice در تاریخ ۱۳ مرداد (۴ اوت) منتشر شد. نسخه رایگان بتل‌پس فصل سوم شامل چالش‌هایی به ارزش ۴۰ رتبه (Rank) و جوایزی نظیر جواهرات افسانه‌ای، دسته‌های شمشیر و تاج‌های جدید می‌شود. همچنین دو نسخه پولی از این بتل‌پس هم عرضه شده است.

«مهم است بدانیم که تمامی محتوای اعلام شده به‌صورت منحصر‌به‌فرد در یک آپدیت کوچک یا عظیم عرضه نخواهد شد و ممکن است برخی مواقع وقتی به کیفیت در خور کاربران ما برسد، منتشر شود.»

در مورد آپدیت ویژگی‌ها، بلیزارد قصد دارد پروسه مرتب کردن فعالیت‌های Warband را ساده کند. این کار با اجازه دادن به بازیکنان برای دیدن اینکه آیا اعضای Warband آنلاین هستند یا خیر و مشاهده فعالیت داخل بازی کنونی این اعضا از منوی Warband است. قابلیت رای دادن برای حذف بازیکن از پارتی یا گروه حمله هم معرفی شده است؛ وقتی که بازی ببیند بازیکنی غیرفعال است، به‌صورت مرتب فهرست انتظار را به تأخیر می‌اندازد یا در فعالیت‌های دیگری درون بازی درگیر است قابلیت رای دادن به حذف کردن او توسط بازیکنان وجود خواهد داشت.