اسکوئر انیکس می گوید 10000 شخصیت در بازی NFT خود وجود خواهد داشت

وب سایت رسمی Symbiogenesis در 17 مارس راه اندازی خواهد شد. نام تجاری بازی سال گذشته به صورت آنلاین ظاهر شد و به احتمال احیای Parasite Eve اشاره کرد. با این حال، در نهایت به عنوان یک بازی بلاک چین معرفی شد که باعث ناراحتی طرفداران شد.

اسکوئر انیکس فاش کرده است که بازی NFT آینده آن، Symbiogenesis، دارای 10000 شخصیت با طراحی های منحصر به فرد در نژادها و حرفه های مختلف خواهد بود. از پرتره های آنها می توان به عنوان عکس پروفایل نیز استفاده کرد.

در تریلر جدید Symbiogenesis، Square Enix تصاویری از یک خشکی شناور را نشان داد، اما در واقع چیز دیگری از جمله اینکه آن 10000 کاراکتر چگونه خواهند بود را نشان نداد. در توضیحات زیر تریلر آمده است که بازی در مجموع به شش فصل تقسیم می شود و با فاش شدن هر فصل، شخصیت ها به فروش می رسند.

یوسوکه ماتسودا، رئیس کنونی اسکوئر انیکس، از حامیان جدی این شرکت در زمینه بازی های بلاک چین بوده است، اگرچه شرکت های دیگری مانند یوبی سافت و هنرهای الکترونیکی به آرامی شور و شوق اولیه خود را روی آنها ریخت. با این حال تاکاشی کیریو در ماه ژوئن جایگزین ماتسودا خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  CoD: ابرقدرت های پسران جدید Warzone عالی هستند، اما به همه جا تعلق ندارند