کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟ | 1gamer

علاوه‌بر تمام حالت‌های ثابت بازی، یک سری حالت‌های ویژه نیز وجود دارند که همیشگی نیستند. این حالت‌ها ممکن است برای چند روز یا چند هفته وجود داشته باشند و سپس ناپدید شوند. مأموریت‌های این قسمت نیز که زیر مجموعه حالت multiplayer‌ هستند، با تغییر فصل‌های بازی، عوض می‌شوند.

  • پس حواس‌تان به بتل پس باشد تا بدانید از کجا می‌توانید پاداش‌های مختلفی را دریافت کنید.
  • بازی کالاف دیوتی در سبک اکشن است که نسخه کامپیوتر آن توسط اکتیوژن در سال 2003 انتشار یافت و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها، نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد.
  • دشوار بودن یا آسانی کالاف دیوتی موبایل کاملا به شرایط، امکانات و استعداد شما در بازی‌های سبک شوتر بستگی دارد.
  • پس فراموش نکنید که در همه رقابت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل شرکت کنید.
  • که در ابتدا این بازی برای پی سی و پلتفرم های پلی استیشن طراحی شد، سپس نسخه موبایل به وجود آمد.
  • چرا که ممکن است از اکانت و اطلاعات شما سوء استفاده شده و عواقب ناخوشایندی برای شما به همراه داشته باشد .

شما می‌توانید مشاهده کنید که قیمت سی پی کالاف در این سایت‌ها ببینید؛ در نتیجه با هزینه‌ای معقول مقدار سی پی مورد نیاز خود را تهیه کنید. یکی از بهترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، سایت دیاموند لند است که می‌توانید با خیالی راحت، اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل مورد نیاز خود با قیمت مناسب تهیه کنید. در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد که با خرید cp کالاف دیوتی میتوانید آن را خریداری کنید.

بخوانید  تزریق ژل لب

خرید سی پی ارزان ایران موجو

لازم به ذکر است که بازی با دو گیگابایت رم قابل اجراست اما شما کندی زیادی را در هنگام بازی تجربه می کنید، قبل از نصب بازی به مشخصات مورد نیازی که در بالا گفتیم، دقت کنید. شما می ­توانید موقع نصب بازی ریجن مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از آن دیگر قابل تغییر نمی­ باشد. تعداد اعضای خانواده فارس گیمر تا به امروز بیش از 70 هزار نفر بوده است. شما میتوانید پک های زماندار را با ارزانترین قیمت در سایت پرشین جم خریداری کنید .

خرید باندل جدید MK2 کالاف دیوتی موبایل

در این مجله خبری یک گیمر، برای داشتن تجهیزات پیشرفته و اسکین‌های پریمیوم نیاز به استفاده از سی پی کالاف دیوتی دارید. انتخاب اسکین و اسلحه دلخواه و سایر موارد یکی از ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایلاست و همچنین می­ توانید حاد و سنس مورد نظر خود را به دلخواه تغییر دهید. بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی سبک جدید و اکشن هست که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. توجه داشته باشید به عنوان یک گیمر، خرید سی پی کالاف جهت رقابت در سطوح بالا این بازی الزامی است.

شرکت سازنده بازی کال اف دیوتی موبایل برای خرید های اسکین و پریمیوم و پریمیوم پس بازی، پولی به نام سی پی CP را برای کاربران خود در نظر گرفته است. دشوار بودن یا آسانی کالاف دیوتی موبایل کاملا به شرایط، امکانات و استعداد شما در بازی‌های سبک شوتر بستگی دارد. اما باید بدانید که در دفعات اول که بازی کالاف دیوتی موبایل را اجرا می‌کنید بیشتر با بات‌ها روبرو خواهید شد و می‌توانید به‌سادگی برنده بازی شوید. اما بعد از گذشت چند روز از بازی و ارتقا یافتن، دیگر خبری از بات‌ها نیست و باید با پلیرهای واقعی مبارزه کنید. در چنین شرایطی اوضاع سخت‌تر است اما مهارت‌های شما همه چیز را تعیین می‌کنند. در میان بازی‌های اکشن و تفنگی موبایل، کالاف دیوتی یکی از حرفه ای‌ترین بازی‌های موجود است که روزان میلیون‌ها نفر مشغول بازی آن هستند.

بخوانید  دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر نیم بهاء تمام بازی ها | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر