کات سین های فصلی از بازی چند نفره Halo Infinite حذف شد


nv توسعه دهندگان Halo Infinite تصمیم گرفته اند که کات سین های فصلی را از این اثر حذف کنند و در عوض روی بهبود گیم پلی تمرکز کنند.

متأسفانه Halo Infinite صحنه های فصلی داستان محور خود را کنار گذاشته است. این خبر پس از یک تعدیل بزرگ 343 Industries در اوایل سال 2023 منتشر شد. در یک توییت برایان جراردمدیر انجمن بازی توضیح داد که 343 تصمیم گرفت به جای توسعه محتوای داستانی جدید برای بازی چندنفره Halo Infinite، بیشتر روی بهبود گیم پلی تمرکز کند.

در حالی که ما اولویت‌های اصلی خود را مجدداً تنظیم کردیم و منابع داخلی خود را امسال تغییر دادیم، باید تصمیم می‌گرفتیم که صحنه‌های کوتاه داستان فصلی را حذف کنیم تا فضا را برای تیم آزاد کنیم تا همچنان روی ویژگی‌ها، محتوا و پیشرفت‌های درخواستی Halo Infinite تمرکز کند.» تصمیم گیری در مورد این تغییرات هرگز آسان نیست، و ما واقعا از حمایت شما قدردانی می کنیم زیرا تیم توسعه در تلاش برای ایجاد بهترین تجربه ممکن Halo Infinite است.”

او افزود: «اگرچه کار ما هنوز به پایان نرسیده است، اما فصل 4 یک گام بزرگ دیگر به جلو را نشان می‌دهد و ما با انجمن هیلو این سفر را آغاز می‌کنیم.»

این امکان وجود دارد که تغییر منابع ذکر شده توسط جرارد به تنظیمات انجام شده در استودیو مرتبط باشد. یا جوزف استاتن همچنین از 343 جدا شد. در حالی که برخی از پاسخ‌ها به تمرکز جرارد روی گیم‌پلی مثبت تلقی می‌شد، کسانی که از داستان چند نفره Halo Infinite لذت بردند ممکن است از این خبر ناامید شوند.

بخوانید  اضافه شدن بازی های بیشتر از سگا جنسیس به نینتندو سوییچ آنلاین

لازم به ذکر است که پس از اعلام اخراج کارمندان، 343 Industries توضیح داد که Halo و Master Chief در حال حاضر و آینده خواهند ماند و به ساخت Halo ادامه خواهند داد، از جمله داستان های حماسی، چند نفره و موارد دیگر که Halo را به یک کار عالی تبدیل می کند. طبق گزارش‌ها، 343 روی پروژه جدیدی به نام هیلو به نام تاتانکا در ارتباط با Certain Affinity کار می‌کند. موتور ساخت این پروژه از موتور داخلی Slipspace به موتور Unreal اپیک گیمز تغییر کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر