پیش نمایش کمپین Silent Hill 2 Remake در رویداد پلی استیشن


در جریان رویداد State of Play امشب، تریلر جدیدی با محوریت گیم پلی از بازسازی Silent Hill 2 منتشر شد.

در حالی که مدیرعامل استودیو بلوبرتیم او کمتر از یک ماه پیش به طرفداران قول داده بود که از تریلر جدیدی از بازی موردانتظار Silent Hill 2 رونمایی کند.صبح امروز همزمان با برنامه جدید PlayStation State of Play، تریلر رونمایی از Silent Hill 2 منتشر شد. آشکار کرد. تماشا کردن. در این ویدیو جیمز ساندرلند را در محیط آشنای بازی اما با زاویه دوربین سوم شخص مدرن شده در حال مبارزه با موجودات شیطانی و شخصیت های مختلف بازی می بینیم که در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

همانطور که می بینید، نسخه بازسازی شده بازی Silent Hill 2 زاویه دوربین ثابت را از حالت سوم شخص به شانه شخصیت بازی (مشابه رزیدنت اویل 4) تغییر داد تا بازیکن در تجربه بازی به عمق بیشتری شیرجه بزند. سازندگان آن

پیوتر بابینومدیر عامل تیم Blubber اخیراً اعلام کرد که کمپین تبلیغاتی برای بازسازی Silent Hill آغاز شده است 2 خیلی زود شروع میشه البته وی با تاکید بر اینکه کونامی مسئولیت بازاریابی و انتشار اخبار جدید بازی را بر عهده دارد، گفت: کونامی مسئولیت راه اندازی کمپین تبلیغاتی بازی را بر عهده خواهد داشت. ما معتقدیم این تبلیغ خیلی زود شروع خواهد شد.

در ماه مارس سال جاری، مدیر عامل تیم Blubber تایید کرد که توسعه بازی Silent Hill 2 Remake فاصله زیادی با تکمیل ندارد. Babineau در آن زمان توضیح داد که بازسازی از نظر فنی آماده است و توسعه بازی تقریباً کامل شده است. اگرچه کونامی هنوز تاریخ انتشار این بازی را اعلام نکرده است، اما پلی استیشن با انتشار تریلر به انتشار این بازی ترسناک در سال 2024 اشاره کرده است. بازی Silent Hill 2 Remake برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

بخوانید  انقلاب ردیت؛ وقتی هزاران ساب ردیت برای تغییر گرد هم می آیند

تحریریه مجله بازی یک گیمر