پسران جنگل – چگونه تفنگ طناب را بدست آوریم

این به یک منطقه باز دیگر منتهی می شود، جایی که می توانید یک انسان مرده را روی زمین پیدا کنید که در کنار آنها لوازم مفید و نامه ای با عنوان “روشنایی بیشتر” وجود دارد. نامه را جمع کنید، سپس برای مدتی از کنار جسد عبور کنید. نگران این نباشید که چقدر طول می کشد، تا زمانی که مستقیماً به جایی که جسد و نامه بود رفتید، در مسیر درستی هستید.

در داخل غار مستقیم ادامه دهید تا فضای باز بزرگی پیدا کنید. به محض باز کردن این قسمت، تا جایی که ممکن است در امتداد دیوار به سمت چپ بروید. در نهایت به دهانه دیگری خواهید رسید که به راهروی دیگری منتهی می شود که باید آن را دنبال کنید. مستقیم به راه خود ادامه دهید تا زمانی که یک موجود خاکستری بزرگ را ببینید که در دیوار جاسازی شده است. به منظور مبارزه با این موجود، بمب های ساعتی را که روی زمین در کنار جسد قرار دارند، بردارید. بمب ها را به سمت موجود پرتاب کنید و منفجر می شود و فضایی برای عبور شما ایجاد می کند.

تقریباً وجود دارد ...
تقریباً وجود دارد …

هنگامی که به انتهای مسیر رسیدید، یک جعبه روی زمین خواهید دید که حاوی تفنگ طناب است. تفنگ طناب را بردارید و شخصیت شما آن را تجهیز خواهد کرد. این مهم است، زیرا باید از تفنگ طناب برای پایین آمدن زیپ لاین به سمت خروجی غار استفاده کنید. با رد شدن از کنار جعبه روی زمین، از تفنگ طناب استفاده کنید، سپس در صورت درخواست، “E” را فشار دهید.

بخوانید  نینتندو و ایلومینیشن در حال ساخت یک فیلم دیگر از ماریو هستند

در نهایت، پس از عبور از فضایی با اجساد آویزان، با شیبی به سمت چپ روبرو می شوید. از شیب بالا بروید سپس مسیر چپ را انتخاب کنید. وقتی از این مسیر کوچک عبور کنید، سنگ های زرد رنگی را روی دیوارها خواهید دید. وقتی برای اولین بار این صخره ها را دیدید، مستقیم به سمت چپ بروید و مسیر دیگری را خواهید دید که تعداد بیشتری از این صخره ها را دارد.

شرحی ارائه نشده است
هنگامی که به آن مکان روی نقشه نزدیک شدید، یک پرده سبز رنگ روی نقشه خود خواهید دید. به سمت لبه سبز بروید تا صخره‌ای بزرگ را پیدا کنید که سه انسان روی خوشه‌هایی در جلوی آن قرار گرفته‌اند. این ورودی غار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سمت ورودی بروید، “E” را برای ورود فشار دهید، سپس هر منبع نوری را که در دسترس دارید بیرون بیاورید. ما یک چراغ قوه را توصیه می کنیم، اما یک مشعل به همان خوبی کار می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هنگامی که روی زمین قرار گرفتید، مسیر را دنبال کنید و از غار خارج خواهید شد. اکنون که تفنگ طناب را در اختیار دارید، می توانید پیشرفت کرده و بیل را بدست آورید یا برخی از ابزارهای دیگر مورد نیاز خود را مانند Rebreather جمع آوری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی جدید بقا، نکات Sons of the Forest را بررسی کنید.

بخوانید  تریلر امتیازات Talos Tenet 2 دریافت انتقادی را برای بازی نشان می دهد

متأسفانه دسترسی به مکان Rope Gun آسان نیست. ابتدا، بازیکنان باید به سمت غربی نقشه، درست بین اقیانوس و رشته کوه برفی بروند. در آنجا، بازیکنان غاری را پیدا خواهند کرد که آنها را به سفری پر پیچ و خم می برد و به آنها اجازه می دهد تا Rope Gun را پیدا کنند. در اسکرین شات GPS زیر می توانید دقیقاً محل غار را روی نقشه ببینید.

محل غار با تفنگ طناب دار |  اسکرین شات از طریق MapGenie.io
محل غار با تفنگ طناب دار | اسکرین شات از طریق MapGenie.io

برخی موارد برای بقای شما در Sons of the Forest کاملاً حیاتی هستند. از سرپناه اولیه گرفته تا غذا و آب، اولین ساعات حضور بازیکنان در جزیره در بازی جدید ترسناک بقا، تمام تلاششان برای یافتن این آیتم‌ها است تا بتوانند زنده بمانند. یکی از این ابزارها است تفنگ طناب، که به بازیکنان امکان دسترسی به زیپ لاین ها را می دهد که برای چندین غار پراکنده در سراسر جزیره لازم است. اگر در یافتن تفنگ طناب دار مشکل دارید، نگران نباشید، زیرا قطعا تنها نیستید. در این راهنما، ما تمام مراحل مورد نیاز برای دستیابی به تفنگ طناب در Sons of the Forest را مرور خواهیم کرد.

محل تفنگ طناب پسران جنگل

پس از عبور از صخره های زرد رنگ مستقیم بروید و در نهایت به شیب دیگری خواهید رسید که باید از آن بالا بروید. پس از بالا رفتن از شیب در منطقه کوچکی خواهید بود که سنگ های زرد بیشتری دارد. در سمت چپ بمانید و برای عبور از یک سوراخ کوچک در دیوار باید خم شوید. پس از عبور از قسمت خمیده، از کنار استالاگمیت های وسط مسیر به مسیر صحیح بروید. اکنون در منطقه ای خواهید بود که حاوی آب است. به سمت راست این منطقه آبی بچسبید، اما در نهایت به یک منطقه بزرگتر نزدیک به وسط خواهید رسید. از این مسیر بالا بروید که شما را با آب از اتاق خارج می کند.

بخوانید  در بهترین صندلی بازی Secretlab صرفه جویی کنید و آن را با پوسته جدید الهام گرفته از جنگ ستارگان جفت کنید.
تحریریه مجله بازی یک گیمر