طبق یک مصاحبه جدید، Dune: Awakening «بازاندیشی» در اصول بازی بقا است.



بازی Dune: Awakening بازیکنان را به سیاره صحرای کشنده و آلوده به کرم های شنی Arrakis می برد، اما توسعه دهنده Funcom نمی خواهد سیستم های مختلف بقای MMO آینده کسانی را که معمولاً در ژانر بقا بازی نمی کنند بترسانند.

جزئیات جدید در مورد MMO در دنیای علمی تخیلی فرانک هربرت از a تعمیر و نگهداری PC گیمر با مدیر خلاق Dune: Awakening، که به اشتراک می‌گذارد که Funcom در حال بررسی برخی از مفروضات این سبک است و در حال بازاندیشی است که سیستم‌های بازی بقا چگونه می‌توانند باشند.

Lecture en cours: Bande-annonce de Dune Awakening | Gamescom ONL 2022

“Il y a des hypothèses qui sont juste là depuis le début du genre de survie, parce que le premier [survival game] جوئل بایلوس، مدیر خلاق Dune: Awakening گفت. “و همه به نوعی از آن کپی کردند، بنابراین ما در حال تجدید نظر در برخی از آن پارادایم ها هستیم. و بنابراین من می‌توانم بگویم که ما می‌خواهیم این تنش‌های بقای بسیار قوی ایجاد کنیم، اما همچنین نمی‌خواهیم بازیکنان را به شیوه‌ای خشن مضحک مجازات کنیم. بنابراین ما سعی می کنیم تعادل خوبی با آن پیدا کنیم.”

بایلوس از احساس مستقل Valheim به عنوان نمونه‌ای از یک بازی بقای محبوب یاد می‌کند که برخی از اصول بقا را کنار گذاشته و در سیستم‌های خود برای مخاطبان گسترده‌تری قابل دسترس‌تر بود. به عنوان مثال، در Dune: Awakening، بازیکنان می خواهند ادویه، با ارزش ترین ماده موجود در دنیای بازی را مصرف کنند، اما اگر این کار را نکنند، بازیکنان بیش از حد مجازات نمی شوند. در عوض، بازیکنان به روش های خاصی تشویق می شوند تا سطح ادویه خود را بالا نگه دارند.

طبق این مصاحبه، بازی Dune: Awakening بر روی سه ستون اساسی بقا تمرکز خواهد کرد که بازیکنان باید دائماً به آنها فکر کنند: پناهگاه، کرم‌های شنی و آب. حرکت بیش از حد تصادفی در شن‌های باز، طبق کتاب‌های Dune، کرم‌های شنی را جذب می‌کند، بنابراین بازیکنان باید دائماً از حرکات خود آگاه باشند. طوفان‌های خشن بیابان بازیکنان را مجبور می‌کند به دنبال سرپناهی بروند یا خودشان را بسازند. آب، البته، نگرانی دائمی در اعماق بیابان است. اما مانند Valheim، بازیکنان اگر نتوانند سطح آب خود را حفظ کنند یا بی خانمان شوند، فوراً کشته نمی شوند.

بخوانید  شما می توانید به عنوان یک معامله گر فانتزی در Rosewall Merchants بر بازار آزاد تسلط داشته باشید

وقتی صحبت از کاردستی به میان می آید، Dune: Awakening حول محور کشف نقشه هایی در دنیای باز توسط بازیکنان می چرخد ​​که می توانند برای ایجاد آیتم های خاص مورد استفاده قرار گیرند. یکی از پایه‌های اصلی بازی «اکتشاف بی‌نهایت» است، جایی که شن‌های صحرای آراکیس به اطراف حرکت می‌کنند و مناطق جدیدی را برای کشف یا دفن موقت مکان‌های موجود کشف می‌کنند. اولین بازیکنی که برخی از این مکان‌ها را کاوش می‌کند، ممکن است اولین کسی باشد که ادعای طرحی نادر جدید را دارد، که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بازار را در نوع خاصی از کالا برای مدت محدودی فتح کنند تا زمانی که طوفان شن دوباره در این مکان پیدا شود.

این آخرین مصاحبه سرانجام آنچه را که بازیکنان می‌توانند از Dune: Awakening انتظار داشته باشند روشن می‌کند، زیرا جزئیات کمی درباره بازی از زمان معرفی اولیه آن به اشتراک گذاشته شده است. یکی از عناصر بازی Dune: Awakening که تایید شده این است که بازی شامل وسایل نقلیه نیز می شود.

Dune: Awakening سال گذشته تریلر جدیدی را در The Game Awards دریافت کرد، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. علاقه مندان به شرکت در تست بتا بازی می توانند از طریق Dune: Awakening ثبت نام کنند سایت اینترنتی.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر